Skip to main content

Geachte KPN en forumleden,

 

Ik heb problemen met opnemen. Ik had/heb o.a. als serie in de itv-app onder andere Cardinal (Canvas) en Mijn Sportzomer (npo1) ingepland voor opname. Nu zie ik dat Cardinal wel is opgenomen, maar Mijn Sportzomer niet. Hoe kan dit? In de app gecontroleerd, daar staat hij wel als serie ingepland en op de tv staat hij ook onder het tabblad bij geplande opnames. Heeft het mogelijk te maken met tijdsoverlap? Dat lijkt me vreemd, want ik heb wel eerder opnames ingepland die op hetzelfde moment op tv waren.
ik kan het terugkijken op een andere manier, maar ik wilde het toch even melden.

 

 

Inderdaad vreemd.

Je kan minimaal 6 programma's gelijktijdig opnemen, dus daar kan het in ieder geval niet aan liggen. 


Hoi @KPNgebruiker. Dat is inderdaad vreemd. Is deze opname niet zichtbaar in de app en op de tv-ontvanger? Zou je deze programma eens opnieuw willen inplannen via de tv-ontvanger? Ik ben benieuwd of dit wel goed werkt.


Hallo @Vikash

De opname was niet zichtbaar in de app en op de tv onder opgenomen programma’s terwijl hij wel zichtbaar was als serie bij geplande opnames. Ik heb hem nu ingepland als serie via de tv. Ik ben benieuwd. Ik moet wel zeggen dat het inplannen via de app mijn voorkeur heeft, ook omdat je dan als je niet thuis bent nog een opname kunt plannen en ik het ook makkelijker/sneller vind werken. U hoort van mij!


Is de opname via de tv-ontvanger goed gegaan en heb je alweer een opname ingepland via de app?


Beste @Vikash,

De opname via de tv is wel gelukt. Ik ga het nu nog een keer weer proberen via de app.


Wat goed dat deze opnamen gelukt is. Ik ben benieuwd of het nu via de app ook lukt.


Beste @Vikash,

De opname via de tv is wel gelukt. Ik ga het nu nog een keer weer proberen via de app.

Ik heb niets meer van je gehoord. Als jouw opname niet is gelukt, dan hoor ik dat graag van je!


Beste @Vikash,

Het is nu wel gelukt via de app. Ik ga er maar van uit dat het een eenmalig iets is geweest. Bedankt voor de reacties.


Graag gedaan en ik ben blij dat het nu goed werkt.