Skip to main content

Maandagavond had ik een programma opgenomen, helaas de laatste 10 minuten niet meegenomen, heel ergerlijk.

Maandagavond een ander programma opgenomen, liep voortreffelijk, ineens zwart beeld en gaat terug naar het begin.

Toen het punt opgezocht waar ik was gebleven en toen liep het wel door.

Gisteravond was ik een kwartier te laat, geen probleem, ik laat het programma bij het begin beginnen, na ongeveer een half uur klapt ie er uit en gaat over naar het programma wat toen nog liep, een kwartier niet kunnen zien,

Er zijn ergere dingen in de wereld, maar daar hoef ik maandelijks geen 90 euro voor te betalen.

Wie heeft de oplossing?

 

Hi @Koosr1946! Dat is niet waarom je dingen opneemt. Dat snap ik goed.

Wil je daarom aangeven om welke programma's het gaat? En op welke zender? Ook of er opnames gaan die wel goed doorlopen?

Verder is het zo dat de gids ons wordt aangeleverd door de zender zelf. Dit betekent dat als een programma loopt van 20:00 tot 21:00, maar wij doorkrijgen dat deze loopt van 20:10 tot 21:10, dat dit kan gebeuren. Vandaar dat het belangrijk is om uit te zoeken of dit iets eenmaligs is of dat het vaker voorkomt. 

Als laatste wil ik je vragen of je al een reset van je tv-ontvanger hebt gedaan. Dat hoort dit soort problemen op te lossen. 


Ik ben nu een tijdje verder, heb de ontvanger aan en uit gezet en ik zie het verder wel.

De service via de telefoon vind ik zo vreselijk slecht, dat ik dat niet meer ga bellen.

Een vreselijke stem die je een link toe stuurt en het gesprek ook gelijk afkapt.

Over klantvriendelijkheid gesproken


@Koosr1946 vervelend te horen dat je geen goede ervaring hebt met onze klantenservice. Ik wil je hier wel graag verder helpen. 

Als je na de herstart nog steeds problemen met het opnemen hebt, laat dan weten wat het antwoord is op de vragen uit mijn vorige bericht. 

Ik hoor graag van je!


@Koosr1946 ik heb helaas na het laatste bericht niks meer van je gehoord. Om die reden ga ik er vanuit dat je via een andere weg de oplossing hebt gevonden.

Is dat niet zo, laat het dan hier weten. Dan ga ik alsnog voor je aan de slag!


ik heb leren leven met de problemen van verlaat kijken, niet kunnen kijken van iets dat opgenomen is, maar nog niet afgelopen is.

Ik denk maar zo, dat zit allemaal bij de hoofdprijs in.

Mijn verzoek om een ander kastje is ook al 2 keer afgewezen