Skip to main content
Vraag

Problemen met opnemen "programma niet uitgezonden"

  • January 16, 2021
  • 11 reacties
  • 183 keer bekeken

Sinds enkele weken ook het probleem van “programma niet opgenomen want het is niet uitgezonden”, verder kan ik dit programma ook moeilijk instellen op de iTV app, omdat de app ook iedere keer wegvalt, wat overigens een probleem is op alle 4 de mobiele apparaten, resetten of opnieuw installeren van de app en box heeft geen nut. Het wordt tijd dat hier een goede oplossing voor gevonden wordt, zowel voor de app die iedere keer wegvalt als het opnemen.

Als ik de opname via de tv en box instel werkt het wel, maar ik heb de app niet voor niets tenslotte.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

11 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • January 16, 2021

@kawasaki1100 , allereerst welkom op het forum :relaxed: .

Wat is de reden dat het betreffende programma niet vermeld? Zo kunnen we niks testen, door het bv zelf op te nemen, of proberen via Terugkijken.

Graag progr., zender, datum/tijdstip.


  • Auteur
  • Deelnemer
  • January 16, 2021

Het is het programma op SBS6, Om 19:30, Frank visser wordt u al geholpen? Programma komt iedere werkdag.


PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • January 16, 2021

Wat gek. Die wordt hier gewoon opgenomen (had donderdag testopname want er was nog één andere melding hierover. Meteen weer gewist nadat opname geslaagd was want kijk die ellende nooit). Kijken via de gids (Terugkijken) werkt ook. Werkt dat bij jou?

Je ontvanger al eens een frisse start gegeven? Of in eerste instantie 30 seconden uit met de schakelaar achterop?


  • Auteur
  • Deelnemer
  • January 16, 2021

Ontvanger frisse start gegeven,ook omdat deze verschrikkelijk traag is, de opname staat wel in de lijst, maar zodra je deze selecteert zegt hij dus dat programma niet is uitgezonden. Terugkijken en opname via de tv werkt wel, dus als je via iTV app instelt werkt het niet(op alle 4 de mobiele devies niet).


PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • January 16, 2021

Laten we na deze Frisse start volgende week even afwachten met mr. Frank.

N.B.

Heb je de hmb2260?
Heb je al HTML versie 4.113.201? (instellingen → informatie)


  • Auteur
  • Deelnemer
  • January 16, 2021

Ja we wachten het even af.

ik heb de hbm2260 en de juiste versie die je noemde.


Ik heb dit probleem met ‘Mr Frank Visser: Wordt u al geholpen’. Deze heb ik in serie opname staan. Heel lang ging het goed. Sinds vorige week krijg ik de melding dat programma niet is opgenomen omdat het niet is uitgezonden. Programma wordt elke dag uitgezonden. Ik heb de serie opname opnieuw ingepland, maar ik krijg nog steeds dezelfde melding krijgen. Heel irritant. 

Bij andere programma’s die ik in serie opneem heb ik dit probleem niet.


  • Auteur
  • Deelnemer
  • January 19, 2021

Exact, bij mij hetzelfde, ik heb ontvanger gereset, maar dit maakt nog geen verschil, gisteravond was het weer hetzelfde.


PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • January 19, 2021

Verwijder de ‘serie’ eens. Dat kan je doen via 'geplande opnamen’ en dan met de rode knop.

En plan ze in als ‘1 aflevering’. Zo heb ik 't al 2 x getest en dat werd gewoon opgenomen.

Als dat ook niet werkt dan is 't een storing(kje) voor een deel van de klanten. Dan zal een techneut er naar moeten kijken.


  • Auteur
  • Deelnemer
  • January 19, 2021

Hoi Peter, dit heb ik ook al meerdere keren gedaan maar maakt niet uit, het blijft hetzelfde.


PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • January 21, 2021

Heb je misschien eigen zenderlijst?

Andere klant heeft zenderlijst “alle zenders” weer aangezet en toen werkte het wel.