Skip to main content

Alles gereset.Frisse start.Modem eraf.Tv-ontvangers gereset.Maar helaas terugkijken en opgemen programma's kijken gaat niet.

Ik zie dit probleem vaak in het forum.Wat is de oplossing?

Geen opnames terugkijken helaas.

Alles resetten,frisse start.Ontvangers gereset.Modem gereset.NT losgekoppeld.

Opnames stoppen na enkele minuten telkens.

0800-0402: We zetten 't door.

Probleem word zo niet verholpen.

Grrr...

 

Admin: Dubbele topics samengevoegd


Goedemorgen @SjorskeR,

Helaas is er geen eenduidige oplossing, daar de oorzaak in vele zaken kan zitten. Wat zie je gebeuren? Krijg je een foutcode? Indien ja, welke? Hoe zijn de ontvangers aangesloten op de modem? (kabel, draadloze verbindingset, superwifi)

Wellicht ook alvast handig om te doen (indien dit nog niet gedaan is): Je gegevens op het forumprofiel aanvullen (alleen zichtbaar voor de moderators). 


Alles is bekabeld.Geen foutcode.

Opgenomen programmas terugkijken:na enkele minuten stopt het programma.

Ontvangers gereset.

Experia gereset (ook met paperclip)

Software opnieuw geïnstalleerd.

NT aansluiting eraf.

Niets helpt.

Ben ik nu echt de enige die dit probleem aankaart ?

 


Hoi @SjorskeR, ik heb er niet een eenduidige verklaring voor. Ik zie vanaf hier geen rare dingen met je aansluiting.

  • Heb je dit met alle programma's die je terug probeert te kijken?
  • Hoe zit het met opnames?
  • En live TV werkt dat wel goed?
  • Heb je dit op al je TV ontvangers?
  • Gebruik je naast je experiabox nog andere netwerkapparatuur? Zoja wat voor?

Werkt weer.

Week last van gehad.

Nu is na een aantal keer "reset" het probleem verholpen. Vreemd genoeg is het wifi  signaal veel zwakker geworden.Ook na meerdere keren de wifi manager gebruikt te hebben.


Ah, fijn dat dat nu weer werkt.

Het wifi moet hier eigenlijk los van staan. We hebben daar wel een handig topic voor!

 


Na gebruik van wifi-manager is de download snelheid van 20 mbps naar 5 mbps gezakt.

Ik verwacht voor €70 per maand wel 'n sterkere wifi. (beloofd is 100mbps).

Hier in huis  niets veranderd.

Waarom 10 verschillende oplossingen voorstellen?Het werkte tot twee geleden allemaal prima. 

Lijkt mij dat er bij kpn iets veranderd is .

Ik zou graag 'n wifi versterker willen proberen maar dit geeft mij geen garantie dat  't probleem daarmee opgelost is.

En ga daar  zeker geen €99 voor betalen .


@SjorskeR Wat irritant dat je verbinding nu slechter is dan voor het gebruik van de Wifi manager. 

Je spreekt in je reactie over downloadsnelheid. Dat is iets anders dan de snelheid van je abonnement. Je kunt de downloadsnelheid berekenen door de snelheid in abonnement door ongeveer 8 te delen. 

Is er toevallig ook een apparaat bekabeld aangesloten? En heb je een mogelijkheid op dit apparaat een speedtest te doen

En haal je deze wifi snelheid overal in de woning? Dus ook dicht bij de Experiabox? 


Alleen de twee tv ontvangers zijn bekabeld aangesloten.

Verder geen apparatuur wat wifi gebruikt.

TV opnames terugkijken lukt nu wel na meerdere keren reset ,frisse start etc.

Vreemd dat daarna wifi minder is geworden.

 


Bedankt voor jullie ondersteuning..

Alles werkt.👍

Misschien ligt 't verdwijnde probleem aan de server van  KPN?


Bedankt voor je terugkoppeling @SjorskeR, ik zou zo niet kunnen zeggen wat het geweest is maar fijn dat het weer werkt!