Skip to main content

Goedenavond,

Helaas is dit nu ook bij ons het geval. Harde en frisse reset gedaan. Helaas zonder resultaat.

Ook valt sinds paar weken de WiFi er soms uit en na paar sec vanzelf weer erin.

 

Wat kan ik nu nog doen … tips 🙂 .. ?

Admin: Reactie afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Hoi @Daph, welkom op ons forum!

Er spelen twee dingen lees ik: terugkijken werkt niet goed en je wifi valt soms uit. We zoeken hier op het forum graag met je mee naar de oplossing. Laten we ze even uit elkaar halen om het duidelijk en overzichtelijk te houden.

Wat terugkijken betreft: kan je vertellen wat er precies gebeurt? Welke tv-ontvanger heb je? Werken andere functies zoals live tv kijken wel goed? Als je een foutmelding te zien krijgt, welke is het?

Wifi is draadloos en hierdoor heel vatbaar voor andere signalen en storingsbronnen in jouw omgeving. Daarom is er niet één hapklare oplossing die altijd werkt, elk huis en elke omgeving is weer anders. Ervaar je dit wegvallen op één of meerdere apparaten? Welke Experia Box heb je? Ik raad je aan om onze Wifi Manager te doorlopen. Deze handige servicetool helpt je om jouw wifi na te kijken en zo goed mogelijk in te stellen. Er komt altijd een resultaat uit, ik ben benieuwd wat het bij jou is.


Hi Alexandra,

Dank voor je bericht.


Alles wat ik online kon vinden heb ik geprobeerd zonder resultaat :-(

Heb ondertussen contact met KPN gehad en er blijkt echt een fout in te zitten.

Zij pakken het verder op.

Toch bedankt !

 


Hi Alexandra,

Dank voor je bericht.


Alles wat ik online kon vinden heb ik geprobeerd zonder resultaat :-(

Heb ondertussen contact met KPN gehad en er blijkt echt een fout in te zitten.

Zij pakken het verder op.

Toch bedankt !

Goed om te horen dat de gevonden fout aangepakt wordt door je contact met de klantenservice 🙂 Als we hier wel met je mee kunnen denken, laat het dan gerust weten.