Skip to main content

Sinds een aantal weken bij het terugkijken van “opnamen” hangt en stopt de weergave. Dit gebeurd op willekeurige momenten. Ik heb ondertussen de experiabox al een keer van de spanning af gehad en de Arris Vip een “frisse start” (fabrieksinstellingen) gegeven. Live weergaven en internet ervaar ik geen problemen mee. Wie kan mij helpen?

Beste @VdeKlerk, welkom terug! Wat rot om te lezen dat je hier tegenaan loopt! Ik zie dat je vrijdag contact met ons hebt gehad, is daar iets uitgekomen? Heb jij zelf al eens een nieuwe HDMI-kabel geprobeerd? De bekabeling tussen de tv-ontvanger en de Experia Box is verder ook in orde? Heb jij nog iets anders aangesloten zoals een switch/draadloze verbindingsset o.i.d.? Mocht dit allemaal gecontroleerd zijn, kan ik een ticket voor je aanmaken. Daarvoor zou ik dan graag willen weten:

  • om welke opname gaat het?
  • wat is de datum/tijdstip van het moment dat de opname gaat hangen en de weergave stopt?

Dan kunnen we hopelijk met je meekijken en tot een oplossing komen. 


Beste @Marcia_  Na het contact heb ik gezegd dat ik het even af zou wachten omdat er aangekondigde werkzaamheden zouden plaats vinden door KPN. Deze zijn inmiddels achter de rug en (fingers crossed) tot nu toe geen problemen meer. Bedankt voor je reactie!!!!