Skip to main content

Sinds enkele weken heb ik problemen met het terugkijken van programma's van de zender FOX op mijn laptop. Dus programma's die de afgelopen week uitgezondenĀ zijn en die in de TV Gids het oranje icoontje vertonen. (Terugdraaiend pijltje). Het programma lijkt te starten, maar het komt niet verder dan een ronddraaiend groen pijltje. Heel soms is er enkele seconden beeld, maar dan weer tijdenlang het groene draaiende pijltje. Dit geldt ook voor opgeslagen programma's van FOX. Met programma's van de andere zenders, (terugkijken van gemist en opgeslagen) is er geen enkel probleem. Ik kan ze gewoon terugkijken. Voor alle duidelijkheid: het probleem is alleen op mijn laptop, dus via internet.Ā 

Groeten van Jobadi

Hoi @JobadiĀ en welkom op het forum! Wat gek dat dit alleen op je laptop gebeurt en alleen bij FOX. šŸ˜• Heb je al eens een andere webbrowser getest? Als je daarin naarĀ tv.kpn.comĀ gaat ben ik benieuwd of het wel goed gaat. Zo ja, verwijder dan de cookies van de webbrowser die je normaal gebruikt. Ik hoop dat het dan wel lukt om terug te kijken en hoor graag weer van je!Ā 


Is bekend en loopt al:

CC: @Sanne_M .


Verdikkie, toch weer wat gemist. Dankjewel @PeterG! šŸ’š