Skip to main content

Hoe krijg ik KPN zo ver dat ze het probleem m.b.t. terugkijken programma's komt oplossen?

Ik wil een monteur aan de deur die zegt: Hallo meneer, ik ben van de KPN en kom gratis uw probleem oplossen!

Hoe moeilijk kan dat zijn?

 

*Admin* Eigen topic aangemaakt voor je vraag, afgesplitst van dit topic. 

 

Beste @GerardNiew,

Dit kan een monteur ook niet oplossen als jou apparatuur het gewoon doet, welke tv ontvanger heb je, en heb je deze eens een “frisse start” gegeven?


Toshiba en we doen niet anders als stekker erin, stekker eruit.

Gisteravond weer: Weet ik veel terugkijken en na 12 minuten verspringt die naar het volgende programma. Weer iets gemist! Nu ik er trouwens in mijn omgeving over begin blijk ik bepaald niet de enige te zijn. De functie werkt gewoon niet goed!

Graag actie!


Heeft u dit soort dingen in huis?

 


Geen idee wat dit is.


Vooral zo houden!! Natuurlijk kan er een monteur komen.  Is het een probleem aan de zijde van kpn dan zijn er geen kosten uiteraard.  Wordt het probleem veroorzaakt door iets na het modem dan zijn de kosten voor u. Welk type tv ontvanger van kpn heeft u? De Toshiba die u noemt zal de tv zijn. Of heeft u het over tv kijken op een laptop?


Ik weet niet wat u bedoelt met een TV ontvanger maar bij de TV staat een kastje van ARRIS en in de meterkast hangt een Experia Box V10A.

Overigens heeft de functie tot voor 3 weken altijd goed gewerkt. Qua apparatuur is er hier de laatste 10 jaar niets veranderd en TV kijken we op de TV.


Van harte welkom op ons forum @GerardNiew! Zoals je gemerkt hebt, hebben we verschillende behulpzame gebruikers hier. Zij doen hun best om anderen op weg te helpen. We springen als moderators bij waar nodig. Hoe snel dat gebeurt, is afhankelijk van hoe druk het is. Fijn dat je al een stukje op weg geholpen bent door Dennis en Joep. 

Ik begrijp dat het terugkijken van programma's niet lekker werkt. Dit kan verschillende oorzaken hebben. Daarom kunnen we niet zomaar een monteur sturen. Stel dat de monteur dan langs komt en het probleem helemaal niet voor je kan oplossen, dan is dat zonde voor iedereen. Daarom is wat onderzoek vooraf nodig en heel belangrijk.

Het Arris kastje is inderdaad je tv-ontvanger. Hoe is dit kastje aangesloten op jouw Experia Box? Ik lees dat je de Arris wel uit en aan hebt gezet, maar er zijn meerdere manieren van resetten mogelijk. Ik raad je aan om 'm een frisse start te geven, dat helpt in veel gevallen goed. Laat je weten hoe het daarna gaat? Ik ben ook benieuwd naar hoe het gaat met andere functies, zoals ‘gewoon’ tv kijken.


... bij de TV staat een kastje van ARRIS en in de meterkast hangt een Experia Box V10A.

En die 2 zijn verbonden met elkaar via een kabel? Is dat 1 kabel? Loopt die onafgebroken door? Of zit er nog ergens een kastje tussen?