Skip to main content

Hier ook hetzelfde probleem. En inderdaad toen het nog Telfort was, waren er nooit geen problemen. Wij konden altijd gewoon een programma terug kijken en niet zoals nu pas dat je een programma helemaal niet kan terug kijken of dat je er halverwege eruit wordt gegooid en dan zou je weer het programma opnieuw moeten starten. Of de laatste 10 minuten zijn ineens niet meer te ontvangen.

 

Admin: eigen topic voor je reactie aangemaakt

Welkom op het forum @Habeau! Zou je kunnen aangeven of je al een reset van het modem en een reset van de TV ontvanger hebt gedaan? Als je die beide gedaan hebt en het probleem blijft bestaan zou je dan nog aan kunnen geven hoe de verbinding is tussen de ontvanger en het modem? Of je bijvoorbeeld een Draadloze Verbindingsset gebruikt of dat er een kabel direct vanaf je modem naar de TV ontvanger gaat? Ik hoor het graag van je! 


Hallo Bram, ik ben al in contact via Messenger met collega's van je. Maar al van alles geprobeerd. Op beide tv s zit het probleem. Dus ga nog even via Messenger verder ook te proberen om het probleem op te lossen. Wat mij gewoon opvalt is dat er meerdere mensen dit probleem hebben sinds jullie het hebben overgenomen van Telfort. Hiervoor nooit geen problemen ondervonden. Maar bedankt voor je reactie

 

 


@Habeau In dat geval sluit ik het topic. Mocht je alsnog via het forum het probleem willen oplossen laat het dan hier even weten. :relaxed: