Skip to main content

Heb en nog steeds last van. Helaas.

TV zit bedraad aangesloten.

 

Admin: eigen topic aangemaakt origineel topic]

Hoi @Freddt, het terugkijken gaat niet goed begrijp ik? Kan je vertellen wat er precies niet goed gaat:

  • Krijg je bijvoorbeeld een foutmelding, stoort het beeld of gebeurt er iets anders?
  • Welke tv-ontvanger heb je van ons? Heb je er 1 of meer?
  • Speelt het alleen bij het terugkijken, of ook bij opnames, live tv en/of het kijken van apps?

Hoe meer jij ons kunt vertellen hoe meer wij met je mee kunnen denken. We hebben meer informatie nodig dan wat we nu hebben.


Hallo Jasper,

 

Bedankt voor je reactie.

Het probleem is dat de uitzending stopt met de vraag wilt u doorgaan of stoppen. Als je op doorgaan drukt schakelt de TV over naar de normale uitzending.

Opnemen kan ik niet en apps kijken doe ik nooit op tv. Mijn ontvanger is een Serie 2952vs.

Ontvanger is bedraad aangesloten.

 

GroetjesElly

 

 

 


Uw decoder wil dan op standby gaan. Deze staat standaard op 6 uur. Dit kunt u zelf aanpassen via Menu>instellingen>systeem instellingen.


Halllo Hans,

Ik zal eens kijken.

Ik heb niet altijd problemen met terugkijken.  Soms gaat hij vanzelf na een paar minuten weer verder voor een paar minuten.

Toch bedankt.

Groeten 

Elly


Dat het niet altijd voorkomt maakt het ook lastiger vast te stellen wat er precies mis gaat. Heb je de tv-ontvanger al eens een reset gegeven (stap 2), maakt dat een verschil? Had je ook al andere dingen geprobeerd.