Skip to main content

Ook hier problemen met terugkijken van opgenomen programma's!. Het beeld stopt en vervolgens zwart beeld en telkens modem uit/aanzetten om weer tv te kunnenĀ  kijken! Erg irritant. Kpn wat is hier aan de hand?


Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt originele topic]

Ha @Silrouw, welkom! Dit lijkt me inderdaad heel irritant. Je geeft aan dat je het modem steeds uit- en aanzet. Bedoel je echt de Experia Box of heb je het over de tv-ontvanger? Wil je de tv-ontvanger eens minimaal 30 seconden stroomloos maken? En als dit geen soelaas biedt, via de instellingen van het menu een ā€˜frisse startā€™ kiezen? Merk je dan nog steeds problemen?


Dank voor uw reactie. Ik bedoel inderdaad de tv ontvanger. Heb beide geprobeerd maar heeft helaas niet geholpen. Ā Waar zouĀ het nog aan kunnen liggen?Ā 


Wat gek dit 😞 En heb je dit bij alle opnames? Of alleen bij bepaalde zenders/programma's? Stopt het beeld meteen bij het kiezen van de opname of pas midden in de opname? Wat voor ontvangers heb je? En wat voor Experia Box? En wil je jouw adres en klantnummer in je profiel zetten? Dan kijk ik met je mee.Ā 


Ik heb dit tijdens het terugkijken van opnames soms wel 2x. TV ontvanger Arris, Expedia Box v10A


Heb dit overigens bij alle zenders. Vanavond alweer 3x TV ontvanger uit moeten zetten. Standaard stopt het bij 1u5min maar dit is niet hetĀ werkelijke tijdstip. Nogmaals frisse start geprobeerd maar helaas.ā€¦

Het lijkt mij voor de tv antenne ook niet verstandig deze elke keer weer aan en uit te moeten zetten en op te moeten starten!


Dat lijkt mij ook niet inderdaad! Ik heb je gegeven er even bij gehaald en ik kom uit op een storingsmonteur. Deze kan op doordeweekse dagen tussen 8 en 18 uur langskomen. Kan je aangeven wanneer jou dit uitkomt? Ik moet er bij vermelden dat als het probleem aan jouw kant ligt, deze kosten in rekening kan brengen. Denk hierbij aan een defect in eigen apparatuur, zoals een draadloze verbindingsset. Ik ga er niet vanuit dat dit bij jou een probleem gaat zijn, maar moet het wel vermelden 🙂.


Nogmaals dank voor je reactie. Ik ben donderdag 10 juni vrij. Kan het op deze wijze geregeld worden dat er dan een monteur langs komt?


Zeker kan dat! Tussen 10 en 12 uur op donderdag 10 juni. Laat je nog even weten wat eruit gekomen is?


Dankjewel Marcia, ik heb overigens geen last bij het terugkijken van opnames op de tablet. Ik weet niet of dit nog van belang is te weten?


Laat dat morgen even aan de monteur weten. Ik ben benieuwd wat deze constateert 🙂.


De monteur is er geweest en weet niet wat er aan de hand is. Hij heeft deĀ tv ontvanger en de Expedia box vervangen. Hopelijk is het nu opgelost.


Ik ben benieuwd! Mochten we nog iets voor je kunnen doen, weet je ons te vinden.Ā