Skip to main content

De laatste tijd stoptĀ een programma dat wij kijken via terugkijken of een opgenomen programma. Als we aan het kijken zijn stopt het opeens en is het niet meer mogelijk om het verder te kijken. Het stopt vanzelf zonder foutmelding of iets. Heel irritant. Wat is hier de reden van en hoe is dit op te lossen?

Hi @Angie Alferink, welkom op ons forum en dank je wel voor jouw bericht. Wat ontzettend vervelend dat je problemen ervaart bij het terugkijken van een programma of opname. Ik wil je graag helpen om dit probleem op te lossen. Zou je hiervoor allereerst jouw tv-ontvanger kunnen resetten? Als je op de link klikt, dan staat onder het kopje ā€˜2. Reset de tv-ontvangerā€™ uitgelegd hoe je dit kunt doen. Laat je weten of dit het probleem heeft verholpen? Ik hoor het graag van je!


Okay, ik heb dus sinds kort precies hetzelfde probleem, nogal vervelend allemaal. Systeem is verscheidende malen opnieuw geĆÆnstalleerd, fabrieksinstellingen overschreven, software opnieuw geĆÆnstalleerd en uiteraard een aantal malen stroom van het systeem afgehaald. Heeft allemaal niet mogen baten. Van klantenservice vernomen dat dit soort problemen voor eigen rekening zijn m.a.w. er kan een monteur worden aangestuurd maar dan enkel tegen betaling. Weet niet precies wat ik hiervan moet vindenā€¦.


Dag @Stefan1966Ā En je hebt allĆ©Ć©n een probleem met het terugkijken? Al het andere werkt wel zoals het moet? Een monteur sturen voor een probleem met het terugkijken van programma's lijkt me namelijk niet de juiste oplossing. Heb je meerdere tv-ontvangers in huis en speelt het op de andere ontvangers ook?Ā