Skip to main content

Ik heb ook klachten met terug kijken.

Tv valt zomaar weer terug naar normaal programma tijdens terug kijken en steeds maar tot de helft terug kijken . Heel vervelend dit en al zeker 2 weken last van bij alle programma’s die ik wil terug kijken. 

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hey @Kim ockers! Welkom op ons KPN Forum. Ik heb de laatste tijd veel gelezen over iTV problemen bij klanten, maar dit heb ik nog niet eerder voorbij zien komen. 
Gebeurd dit terwijl je aan het kijken bent of gebeurd dit als je een knop op de afstandsbediening indrukt? Welke knop is dan uiteraard de vraag.

Wat heb je al geprobeerd om dit opgelost te krijgen? Een frisse start kan nooit kwaad. Mocht je dit nog niet gedaan hebben. Probeer dit dan eerst.  


Goedemorgen,

ik lees even mee want ik heb hetzelfde probleem sinds een week of twee. Tijdens het terugkijken van een programma komt er opeens, spontaan, stilstaand beeld, na enkele minuten gaat het programma weer verder. En dan springt het programma door naar een volgend programma zonder dat de afstandsbediening wordt gebruikt 

Erg vervelend.

Ik heb een frisse start gedaan in de hoop dat het probleem opgelost zou zijn maar helaas.

Hoe kan dit opgelost worden?


Sinds een paar dagen kan ik weer normaal tv programma’s terug kijken zonder problemen. Dus het probleem is opgelost zonder dat ik er iets aan gedaan heb.


Fijn @Kim ockers! Bedankt voor het melden. 
Kun jij de tv-ontvanger eens resetten (software verwijderen en opnieuw installeren) @Monique9866
Ben benieuwd of dit iets oplevert. Zo niet, dan hoor ik het graag en deel ik dit met mijn collega's van de techniek.