Skip to main content

je hebt in de ochtend tv en een uur later niet. Alles gedaan wat het internet aangeeft en ook de app van kpn maar niets werkt. In het verleden heel veel problemen gehad en nu eindelijk directe bekabeling van de modem direct naar de tv ontvanger, er kan niets meer mis gaan……..

dan maar bellen en daar komt die weer ik zie dat dat en dat niet werkt die moet u opsturen en dan krijgt u een nieuwe …….. hou aub op zeg al 1000 keer meegemaakt dan weer wifi versterkers erbij en dan weer andere modem etc etc etc lever nou eens betaal een godsvermogen dus ik heb echt het idee dat je gewoon van links naar rechts gestuurd wordt oh de stappen werken niet dan wisselen we de modem en als dat niet werkt etc etc ik wil gvd beeld en verbinding en geen gezeik. als het nu eens sporadisch voorkomt heb ik begrip maar zoveel pffffffffffffffffffff heb uit beleefdheid opgehangen voordat ik verkeerde dingen zou gaan zeggen.  

Hoi @mark noor.  Erg jammer dat het niet goed gaat .  

Ik neem aan dat je nu TV+ hebt? Klopt dat?  Zo ja, kun je omschrijven wat er nou precies gebeurt? Je kijkt die ochtend tv en wat gebeurt er dan? Krijg je een foutmelding? Gaat het kastje uit? Alle info is welkom.