Skip to main content

Half mei mijn oude Alles-in-1 glasvezelpakket 100/100 omgezet naar nieuwe abonnement 100/100 omdat ik dan goedkoper uit ben.

Twee nieuwe KPN TV+ ontvangers gekregen ter vervanging van oude Arcadyan ontvangers. Ontvangers zijn via Powerline verbonden aan Experia V10, ook in de oude situatie.

Met de oude TV kastjes nooit problemen gehad maar heb nu continu problemen met TV kijken. Bij het aanzetten geen beeld, alleen Gids info en apps die werken. Ik moet de kastjes meerdere keren opnieuw opstarten voordat ik eindelijk TV kan kijken. Er is geen peil op te trekken wanneer het dan eindelijk werkt of wat het juiste duwtje was. Uiterst irritant door de onvoorspelbaarheid. Hooguit voorspelbaar dat je bij aanzetten, problemen hebt. 
Het moet gezegd worden dat als het eenmaal dan werkt, het voor de rest goed blijft werken.

Het lijkt erop alsof een of andere buffer gevuld moet worden voordat TV kijken mogelijk is.

Moest dit even kwijt, in de hoop dat dit opgemerkt wordt door KPN medewerkers en meegenomen in product development.

Je zou verwachten dat je erop vooruit gaat met nieuwe kastjes maar het is behoorlijk droevig totnutoe.

 

Voor de volledigheid: ik heb de laatste TV+ Firmware 0.19.4 en KPN TV+ app 1.105.0. TV-ontvanger in Energiebesparingsmodus.

Hoi @Glenn_C, top dat je nu de oplossing hebt gevonden door de ecomodus uit te zetten. En daarbij is dit een heel goed medium om problemen onder de aandacht te brengen. Feedback zal ik dan ook zeker meenemen. 

Mocht er nog iets zijn. laat het dan vooral weten. 

 

Verder heb ik de discussie ook gelezen. Volgens mij een leuke als zijn jullie het niet overal met elkaar eens, maar dat hoeft natuurlijk ook niet. Ik ben dat ook niet haha, maar wie ben ik. Al ga ik nu wel een beetje streng zijn. Het was aardig off topic, maar dat hadden jullie zelf ook wel door. 


@Thijs1963

Wat ik schreef is inderdaad uit jarenlange ervaring.

 

@Thijs1963

Ik wil je hierbij nogmaals verzoeken te stoppen met het kleineren en vernederen van mede forum leden.

Wat wij doen is anderen helpen.

Kleineren en vernederen??

Hoe kom je daar in godsnaam bij er is geen onvertogen woord in deze discussie geweest?

 

@Thijs1963 

Ik ben je uiteraard een antwoord verschuldigd.

Ben een weekje met vakantie geweest, vandaar mijn iets late reactie.

 

Wat ik even niet begrijp in deze topic en niet alleen in deze topic maar deze even als voorbeeld.

 

Deze zin schoot bij mij in het verkeerde keelgat.

 

Glenn geeft aan dat hij een abonnement gewijzigd heeft en nu de DIW 7022 heeft gekregen.

voor die tijd had Glenn geen problemen en nu werkt ea niet meer en dan druk ik mij voorzichtig uit.

Vervolgens krijgt meneer allemaal adviezen en aansluitschema's dat is mijn inziens de verkeerde route.

 

En eigenlijk ook dit deel.

 

Vandaar mijn reactie naar @thijs1963.

 

Het verder deel van het antwoord deed er hierdoor niet meer toe.

 

Nu begrijp ik dat @Thijs1963 het niet zo bedoelde als ik het opvatte.

In dat geval mijn excuus voor de iets te snelle reactie.

 

Ik laat het verder hierbij, ik hoop dat iedereen daar mee kan leven en mee accoord gaat.


@joop2011 uitgerust en wel. Prima reactie. Ik denk dat de soep niet zo heet werd gegeten als…

Case closed.