Skip to main content

Wij kijken tv via de app op de tv (LG). Sinds de update is iets terugspoelen al best een uitdaging.. maar sinds een goeie week kan ik op bepaalde zenders helemaal niets meer terug kijken. Ik krijg of een melding: probeer het later nog eens, of beeld/geluid en ondertiteling lopen compleet scheef van elkaar. 
Het is niet 1 specifiek programma, het is bij 1 zender. De nieuwe app is niet echt heel fijn. Je kan niet makkelijk meer spoelen en iets naar het begin terugzetten kan alleen door 3 keer op de knop te drukken. 
 

 

Dag @Raol, welkom! Balen dat je sinds kort problemen met de Smart TV app ervaart. Dit probleem speelt de laatste update van de Smart TV app of na een update van de televisie? Voor een goede werking is het belangrijk dat beide regelmatig geüpdatet worden. Je kunt eventueel ook de Smart TV app verwijderen en opnieuw installeren.


Dag @Raol, welkom! Balen dat je sinds kort problemen met de Smart TV app ervaart. Dit probleem speelt de laatste update van de Smart TV app of na een update van de televisie? Voor een goede werking is het belangrijk dat beide regelmatig geüpdatet worden. Je kunt eventueel ook de Smart TV app verwijderen en opnieuw installeren.

Dat hebben we allemaal al geprobeerd, daar ligt t niet aan. Het is ook maar bij 1 specifieke zender. Het is ook niet alleen bij ons. Ook bij iemand anders in mijn omgeving hetzelfde probleem. Is dus echt wel een issue ergens anders en ligt niet aan de tv of app. 


Ik heb navraag gedaan, maar wij herkennen dit signaal niet direct. We hebben één andere forumgebruiker gehad die hetzelfde probleem had. Deze persoon heeft de app een paar keer opnieuw geïnstalleerd, waarna het weer vanouds werkte. Misschien is dit voor jou ook het proberen waard?