Skip to main content
Vraag

Problemen met tv ontvanger

  • August 15, 2020
  • 3 reacties
  • 46 keer bekeken

Goedendag,

 

Onze tv ontvanger werkt de laatste tijd slecht. Vaak pakt die het geluid niet moet ik hem elke resetten. Hoe kan dit? Na het resetten van de ontvanger werkt me geluid wel. Het is 3x per week. En de ontvanger reageert super slecht op mijn afstandbediening. Ik moet met mijn afstandbediening zwaaien om te zappen..

 

Weet iemand wat er aan de hand is?

 

Hoor het graag.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • August 15, 2020

Is de ontvanger direct met een kabel aangesloten op de experiabox of zit er iets tussen zoals een draadloos verbindingsset of een switch en werkt internet wel goed?


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 15, 2020

Hij is direct op de kabel aangesloten. In het begin heeft een kpn monteur nog de switch vervangen naar een netgear switch van kpn zelf. Internet werkt goed.


Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • August 15, 2020

Welk type ontvanger heb je?