Skip to main content

Ik heb hetzelfde probleem. Keer op keer, soms meerdere keren per dag moet ik de software opnieuw downloaden. Wachttijd bij klantenservice is hopeloos en daar zeggen ze dan wat ik al gedaan heb, dus dat helpt niet. Software opnieuw downloaden duurt een kwartier, ik word er niet vrolijk van.

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Goedemiddag @Mmamsie, welkom! Heeft u dit al eens geprobeerd?

Misschien is het dubbel, maar misschien helpt dit. Laat u me nog even weten of het gelukt is?


Ik ga het morgen proberen, alvast bedankt


Ik ga het morgen proberen, alvast bedankt

Graag gedaan! Hopelijk lost het uw probleem op!


Nou, heb je advies opgevolgd. Nu maar afwachten. Dank je wel!


Nou, heb je advies opgevolgd. Nu maar afwachten. Dank je wel!

Graag gedaan! Ben benieuwd!


Ter info..tv viel weer uit, dus toch maar weer naar kpn gebeld, zucht. Lang wachten. Maar ik krijg een nieuwe tv ontvanger toegestuurd.

Hopelijk zal dit de problemen oplossen.

En anders meld ik me weer op het forum....


Ter info..tv viel weer uit, dus toch maar weer naar kpn gebeld, zucht. Lang wachten. Maar ik krijg een nieuwe tv ontvanger toegestuurd.

Hopelijk zal dit de problemen oplossen.

En anders meld ik me weer op het forum....

Jammer dat mijn tip niet heeft gewerkt. Fijn om te lezen dat u een nieuwe tvontvanger krijgt. Hopelijk gaat dat goedkomen! Als u weer problemen heeft, weet u ons te vinden!


Hallo Mmamsie, wat leuk dat je de KPN Community een vraag stelt, welkom op het Forum :)

Goede tip van fame29: de tv-ontvanger een reset geven. Dat werkt meestal. Jammer dat het bij jou niet tot de gewenste oplossing heeft geleid. 
Mocht je nog hulp nodig hebben? Hier helpen we elkaar graag, geef dan gerust aan waar je tegenaan loopt! 


Reageer