Skip to main content

hallo

ik heb de vele opmerkingen van ontvanger gelezen maar nog niet gelezen dat ik al 6x in de week heb moeten resetten chatten en bellen gaat ook niet je komt niet verder met de kpn erg jammer


Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Goedemiddag @hertog kees, welkom hier op het forum!

Wat jammer om te lezen dat je problemen ervaart met de tv-ontvanger. Ik begrijp dat het resetten niet heeft geholpen helaas. Wat ervaar je precies met de tv-ontvanger?


hallo jose

ik zie wel de menubalk onderaan het scherm dus op wat voor zender hij staat die gaat naar een poosje weg maar ik krijg geen beeld dan reset ik of via menu of de stekker er uit soms 2 of 3 keer voordat ik weer beeld heb en het valt ons op dat het veel gebeurt na bv terug kijken of als ik tussendoor bv netflix gekeken hebt 

gr hertog kees


Gebruikt u draadloze verbindingsets of is de ontvanger met een kabel verbonden aan het modem?


met kabel verbonden


Dan is het wel vreemd inderdaad. Ook geen switch er tussen? Welke ontvanger heb je?


aris 5202


hallo allemaal heb ik iets fout gedaan heb weinig ervaring met forums zeg maar geen

maar ik krijg geen antwoord meer


Daar zal wat tijd tussen zitten maar er zijn mensen mee bezig dus even geduld aub.


@hertog kees Dank voor je toelichting! Dat is natuurlijk niet hoe het hoort. Ik denk dat je het snelste geholpen bent door met onze klantenservice te bellen. Mijn collega's zitten elke dag tussen 8.00 - 22.00 uur voor je klaar en zijn bereikbaar op het nummer 0800 0402 (gratis).

Wil je dat ik met je meekijk? Vul dan je forumprofiel in met de volgende gegevens: postcode, huisnummer en de naam + geboortedatum van de contracthouder. Als je hier een seintje geeft zodra je dat hebt gedaan, zal ik met je meekijken.


hoi ik wacht nog ff af gisteren een software update gehad moet vandaag nog kijken wat de ontvanger doet

en als je gaat kijken moet alles aanstaan zeker?


@hertog kees Heeft de software update geholpen? :blush:


Nee al 2x contact gehad met klantenservice sturen een hdmi kabel op had er zelf nog 1 werkte niet weer een keer gebeld toen hebben jullie een software update gedaan kreeg toen wel weer beeld nu weer afwachten dit is gisteren allemaal gebeurt 


@hertog kees Helder! Hopelijk blijft het nu goed gaan. :relaxed:


Hoi ik heb nu problemen met afstandsbediening krijg een nieuwe opgestuurd José ik ben niet blij met kpn duurt weer 3 werkdagen voor ik tv kan kijken zou fijn zijn dat je voor mekaar krijgt dat ik ook een nieuwe tv ontvanger krijg want daar zit volgens mij het grootste probleem gr hertog kees 


@hertog kees Het zit je niet mee! Heb je de nieuwe afstandsbediening inmiddels al binnen? Werkt het weer goed?


hoi jose

het gaat goed !! toch gelijk maar de nieuwe hdmikabel aan gesloten en de afstand bediening vervangen en nu doet alles het goed ik weet het niet zeker maar ik dacht toen we het kpn pakket ongeveer 6 maanden geleden aangeschaft hadden dat het sneller ging ,duurt enkele seconden na dat de blauwe balk met de zender gegevens weg is dat  er dan pas beeld is

 


en het gaat weer niet goed ,WEER contact gehad met klantenservice heeft WEER een software update gedaan toen werkte het weer, de volgende dag werkte eerst wel toen een programma terug gekeken en daarna weer geen beeld en geluid ja alleen de zenderbalk even o ja de klantenservice heeft een storingsrapport opgesteld dan kunnen de experts naar kijken ben benieuwd ,Jose help!!!


Wat ontzettend irritant dat het zo gaat, @hertog kees. :disappointed_relieved:  Ervaar je telkens hetzelfde probleem, dus zwart beeld maar wel het menu met zenderinformatie en dergelijke in beeld? Je hebt al een nieuwe HDMI kabel (tussen de tv en tv-ontvanger) begrijp ik? Heb je ook al een andere netwerkkabel tussen de Experia Box en de tv-ontvanger getest? Of heb je bijvoorbeeld de netwerkkabel al in een andere poort van het modem getest? 


Hoi jose het is waarschijnlijk de internetverbinding tussen modem en tv ontvanger kan je een nieuwe laten opsturen een meter is lang zat bedankt voor het meedenken 


@hertog kees Ik heb een netwerkkabel voor je besteld. Je ontvangt per sms een bevestiging hiervan. Het pakket wordt doorgaans binnen 2 werkdagen afgeleverd, het pakket past door de brievenbus. 


hoi

ondertussen na vele storingen is er een monteur geweest het eerste wat hij zei is dat is de tv ontvanger maar dat was het toch niet en na vele pogingen met het wisselen van poorten zowel internet en hdmi was de conclusie de modem ik had een kpn 12 box en nu een experia v10  maar nu komt het mijn wifi is veel langzamer ik  had gemiddeld 250 mbps en nu nog maar 50 mbps  al een wifi check gedaan nog geen contact gehad met klanten service kan ik een eisen dat er weer een kpn 12 box  komt, overigens ik kijk nu weer storingsvrij tv

Â