Skip to main content

De laatste maand ondervind ik problemen met de tv ontvanger. Deze reageert zeer traag op de afstandsbediening. Dit is zeer frustrerend als je terug-door wilt zappen. En het informatiescherm blijft dan in beeld, maar deze blijft dan hangen. 

Tevens heb ik ook op de eerste verdieping last van bijna tot geen goede wifi verbinding. Vorig jaar heb ik tevens een Experia Wifi Bedraad je wifi versterken ontvangen, maar dit heeft totaal geen nut gehad voor de eerste verdieping. Aangezien de wifi modem in de woonkamer staat en niet in de meterkast. ER zal dan meters aan utp kabel moeten worden naar de eerste verdieping. Dit is al meerdere malen aan jullie doorgegeven, maar toch blijven jullie dezelfde vragen stellen door verschillende personen aan de telefoon. Met tijdelijke niet werkende oplossing.Wij verwachten daarom ook wat nu hiervoor de oplossing is en wat jullie hierin kunnen betekenen voor jullie bestaande klant.

*Admin: afgesplitst, eigen topic voor je vraag gemaakt

Hallo @WSBH, rot dat je deze problemen ervaart, ik help je graag op weg met zowel de tv-ontvanger als je WiFi verbinding. 

Wat de tv-ontvanger betreft, welk type heb je? Heb je één of meerdere tv-ontvangers in huis? Ik raad je aan om de tv-ontvanger een volledige reset te geven volgens stap twee. Dat helpt in vrijwel alle gevallen heel goed. Ik ben benieuwd hoe het daarna gaat.

WiFi is draadloos en gaat door de lucht, hierdoor is 't heel vatbaar voor andere signalen en storingsbronnen in je omgeving. Hierdoor is er helaas niet één hapklare oplossing die altijd werkt. Het kan even zoeken zijn naar de, voor jouw verbinding en omgeving, beste oplossing. Ik lees dat je een Experia WiFi hebt, deze moet inderdaad met een kabel op jouw Experia Box worden aangesloten. Wat je allereerst kan doen, is onze WiFi manager doorlopen. Deze handige tool helpt je stap voor stap om de verbinding na te kijken en zo goed mogelijk in te stellen. Ik ben benieuwd wat daar uit komt, en hoe je verbinding het daarna doet.