Skip to main content

Zie dat anderen ook hetzelfde probleem hebben maar wordt het opgelost, nu dus niet, heb dit al 7 maanden, alle foutcodes gezien, krijg als antwoord van technische dienst ons gelijk bellen, groot probleem met zoveel wachtende voor je , ik betaal hier niet voor, het is verschrikkelijk, wegvallende tv, wegvallend telefoon gesprek etc, ik ben het beu, denk om over te stappen naar een ander na 15 jaren trouwe dienst en geen oplossing

Heeft u misschien nog Motorola ontvangers? Hoe zijn ze verbonden met de Experiabox? Rechtsreeks bekabeld? 


Nee, heb het nieuwste van het nieuwste volgens KPN, dus daar ligt het niet aan, maar vandaag was het weer 5x raak


@Anky1234 heeft u glasvezel of een DSL verbinding? Indien DSL verbinding, wat is de snelheid op uw adres volgens deze site? 

https://xs4all-fpi-info.fourstack.nl

 


Geen glasvezel maar wel die snelheid,


Geen glasvezel maar wel die snelheid,

Welke snelheid?


Sorry, geen idee


Goedemorgen @Anky1234, welkom op het forum!
Iedere specifieke foutcode vertelt ons waar het probleem ongeveer in zou moeten zitten. Welke foutcode krijg je op dit moment precies?
Ik kijk graag even met je mee! Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


De meeste zijn fout code 400


Bedankt! Deze melding duidt eigenlijk altijd op een probleem tussen je TV ontvangers en je experiabox.
Ik heb even meegekeken naar je lijn en vanaf hier tot aan je experiabox ziet alles er uitstekend uit.
Kun je toelichten hoe de TV ontvangers aangesloten zitten? Is dat met rechtstreekse internetkabels of heb je hier nog kastjes tussen zitten? Zo ja, wat voor kastjes precies en hoe branden de lampjes daarop?
Je kan ook foto's plakken als dat makkelijker praat!


Draadloze ontvangers met 3 lampjes, die branden wit, DV5650, maar voordat ik door jullie afgelopen november 2019 afgesloten was door jullie branden ze altijd groen

verder heb ik ook vaak dat mijn modem vaak rood brandt, vind dat raar 

ik hoop dat jullie een oplossing kunnen vinden want ik ben het echt een beetje beu, helemaal als je ook aan een telefoongesprek zit en die word midden in een gesprek afgebroken


Ook ik heb hier sinds een paar dagen last van. Zeer storend en het gebeurt om de tien minuten dat ik die melding te zien krijg. Resetten en kabels eruit halen helpt niet. Op de Experiabox branden gewoon alle lampjes groen. Verder doet internet het prima het is alleen de tv waar steeds een storing op is. 


Gebruik je dit soort dingen 

 


 


Ik woon hier 3,5 jaar maar er was geen kabel doorgetrokken tot de woonkamer vandaar dat ik het zo heb opgelost 


Nee geen van die drie, een andere, heb ik vermeld hierboven


Draadloze verbindsets moet je gewoon NIET willen in je huis, Ze kunnen erg slecht overweg met ledlampen. Ze kunnen heel je netwerk slopen. Haal ze weg, trek een kabel, reset de experiabox en het probleem is opgelost!!


Makkelijker gezegd dan gedaan, maar bedankt voor de tip


Draadloze verbindsets moet je gewoon NIET willen in je huis, Ze kunnen erg slecht overweg met ledlampen. Ze kunnen heel je netwerk slopen. Haal ze weg, trek een kabel, reset de experiabox en het probleem is opgelost!!

Wat een onzin, als de lampen uit zijn doet ie het ook, 

En voor dat ik led lampen had gaf hij deze fout code ook aan.Â