Skip to main content

Ik heb afgelopen vrijdag uw storingsdienst gebeld en werd daarna zo lang in de wacht gezet dat ik maar opgehangen heb. 
daarna weer gebeld en een Fame kwam er niet uit en zei dat ik die avond door een technisch iemand terg gebeld zou worden. Nooit gebeurt dus.

Vandaag weer gebeld en weer een half uur in de wacht en daarna niemand meer gesproken.

ik heb een tv plus pakket gekregen en dat functioneert niet. Krijg steeds een storingsmeldingdat we er mee bezig zijn, maar dat is nu al dagen zo. Ik heb via het tandwiel en instellingen de fabrieksinstellingen weer ingesteld. Ook dat werkt niet, want het eerste wat er komt na invullen nummer en pincode is weer een storing in die zin van er is geen internet verbinding. Hoe kan dat nou terwijl alle iPads en telefoons het prima doen.

ik zie er geen gat meer in, kan geen opgeslagen items afspelen zonder een storing te veroorzaken en als ik van het ene programma naar het andere wil is er weer een storing.

Kortom gezien alle problemen en daar dit systeem ook niet de mogelijkheden biedt die het voorgaande systeem bood wil ik daarnaar terug.

Groet Wim

 

 

 

Heb je wel met het gratis nummer 0800-0402 gebeld? 

 

Welke foutcode krijg je?

 

Hoe is de DIW7022 verbonden met de Experiabox of Box12?


Dag Joop, dank voor je bericht.

de DIW is verbonden met de experia box dmv een kabel.

Ik krijg talloze foutcodes, waaronder een stuk tekst van KPN dat ze ermee bezig zijn. Daar staan geen codes in.

Ik heb gebeld met nr 0800-0402, dus dat is wat jij ook opgeeft.

De TV geeft nu beeld en geluid, maar voor hoe lang is een raadsel.

vanmiddag was er wel bij kpn een update, maar daarna ging het apparaat weer de fout in.

mvg

Wim


De foutcode die meer dan regelmatig voorkomt is; 

“Let op!

Helaas is er momenteel een probleem. We zijn hard bezig om dit op te lossen. 
U kunt het opnieuw proberen.

als het probleem zich blijft voordoen, kunt u de KPN TV+ box opnieuw opstarten

(Kox-app-1007 / 404 

 

daaronder verversen instellingen ( niet bereikbaar! )


Hoi @vc252, wat irritant zegt dat je zoveel foutcodes krijgt, dan gaat het niet goed.  Heb je ook na de laatste update de ontvanger een reset gegeven? Maakt dat nog weer verschil? 


@Bart_Z ja, die update heb ik gedownload en de ontvanger regelmatig gerest evenals het modem. Kortom ik heb alles gedaan wat voor mij mogelijk is.


Nee duidelijk. Ik ben er zelf ook nog niet achter waar het vandaan komt, maar dat probeer ik wel. Zou je misschien de volgende vragen willen beantwoord, graag ook in dat topic. Dan kunnen we daar verder mee onderzoeken.