Skip to main content

Gistermiddag 16 november 2022, 1 uur en 50 minuten aan de telefoon gezeten om mijn probleem met het ontvangstkastje van de televisie op te lossen. De medewerker van KPN kwam er niet uit. Hij adviseerde mij om op 17 november 2022 nogmaals met KPN te bellen, want er moest een nieuw kastje en afstandsbediening geleverd worden.. Dit kon hij op dat moment niet verzorgen. De volgende morgen KPN gebeld, nogmaals mijn probleem met het verhaal van de KPN medewerker verteld. Ik zou de hele procedure nogmaals moeten doorlopen. Dit heb ik niet gedaan. Vervolgens zou ik gebeld worden om eea te regelen. Ik werd inderdaad gebeld. Ook deze mevrouw wilde mij de hele procedure van woensdagmiddag laten doorlopen. Ook dit heb ik geweigerd omdat wij mensen op leeftijd zijn. Nu, dan kon ze niets meer voor ons doen. Is dat  de service van KPN? Ik vertelde haar dat ik zou overstappen naar Ziggo. Ook dit vond ze normaal. KPN heeft mi een zeer slechte serviceverlening, genoeg klanten, want anders laat je je klanten niet zomaar overstappen naar de concurrent. N.a.v. dit schrijven zal ik wek niets meer van KPN horen ofschoon ze mijn telefoonnummer en email adres hebben.

 

Admin: eigen topic aangemaakt

Welkom bij ons op het forum @gerw. Er is iets met jouw tv-ontvanger aan de hand begrijp ik, maar daarbij ben je niet geholpen. Naast dit bericht heb ik geen informatie, ik weet niet wat er precies aan de hand is, ik weet niet welke stappen er precies gedaan zijn. Kan je er meer over vertellen zodat we met je mee kunnen denken?

  • Wat is het probleem met de ontvanger precies? Stoort het beeld, krijg je een foutmelding, of iets anders?
  • Welk type tv-ontvanger heb je van ons? En welk type modem?
  • Hoeveel tv-ontvangers heb je in totaal, speelt het op 1 of meerdere?
  • Hoe is/zijn de tv-ontvanger(s) aangesloten op het modem? Is dat met een draadloze verbindingsset of een directe kabel?
  • Welke stappen heb je samen met de klantenservice gedaan?

Wij weten enkel wat jij noemt, hoe meer informatie jij ons kunt geven, hoe meer wij met je mee kunnen denken.