Skip to main content

Ik ben al weken in gesprek met jullie klantenservice mbt mijn klacht.

In het opgebouwde dossier is dit duidelijk beschreven.

Ik kom echter niet verder met de klanten service.

Ik ben gisteren ook nog in de winkel geweest.

Zij kunnen echter de ontvanger niet vervangen omdat deze niet beschikbaar is.

Ik heb gisteren 11 mei een collega van jullie gesproken van klantenservice die mij vertelde dat jullie moeilijk doen mbt levering nieuwe TV ontvanger. Het kan toch niet zo zijn dat ik gedurende het contract met deze problemen blijft zitten.

Mocht dit wel zo zijn dat zie ik mij genoodzaakt het contract voortijdig op te zeggen omdat jullie  in gebreke blijven mbt de overeengekomen diensten.

Zijn er nog mogelijkheden de problemen op te lossen?


Vanavond 24 mei gekozen TV zender op pauze gezet. Ongeveer 3min.

Daarna de play toets geactiveerd echter geen reactie. Nogmaals geprobeerd gaat het programma verder echter geen geluid. doorgespoeld naar live punt, wel beeld echter geen geluid.

Op AB TV ontvanger uitgezet en opnieuw aangezet. Opnieuw zelfde TV zender geselecteerd.

Wij konden nu verder kijken.

Dit kan toch nooit de bedoeling zijn.

Hoe gaan jullie oplossen??


Na 6 dagen nog steeds reactie!!!


Na 18 dagen tobben lijkt me vervangen wel nodig. Ik herken de problemen die jij hebt helemaal niet namelijk.  Het moet dan toch wel aan de ontvanger liggen.  Ik hoop dat een moderater dit met me eens is.


Wat gaat deze moderator nu ondernemen. 
En wanneer hoor ik hier iets van??


@Jacob123 Als ik ea nog eens doorlees denk ik even het volgende je WIFI conflicteert met de STB beneden.

Ik denk dat de WIFI van de STB beneden aanstaat terwijl deze op een UTP kabel zit.

Standaard als de STB een harde reboot krijgt zet hij de WIFI automatische aan.

Ik heb dit zelf ook op deze manier wel eens ervaren en heb er ook een topic van gemaakt.

Dus concreet kijk op op de storende STB je WIFI aanstaat zoja zet het uit en probeer of het beter graat.

Het is een suggestie dus als het niet werkt denk ik inderdaad dat je de STB moet laten vervangen en dat zou ik denk even via de moderator moeten.

Dus ik hoop dat je hier wat aan heb zoniet laat het vervangen.

mvg 


Heb sinds weekend de tv ontvanger weer bedraad aangesloten op poort 1 van het modem. Gisteren weer dezelfde problemen . Tv ontvanger start niet op terwijl lamp op ontvanger groen brand.


@Jacob123 Maar nogmaals staat WIFI aan op je decoder?

kan je nakijken bij verbindingen.


Op tv ontvanger staat WiFi off.

Bedoel je dit?


Op tv ontvanger staat WiFi off.

Bedoel je dit?

yes dat bedoel ik.

als het daar niet beter mee gaat dan lig ik er ook uit.

Ik kan alleen nog bedenken STB op unicast zetten of op multi als hij op staat en tot slot kan je nog even proberen en dat werkt ook vaak de STB op SD zetten ipv HR

mvg


Op tv ontvanger staat WiFi off.

Bedoel je dit?

yes dat bedoel ik.

als het daar niet beter mee gaat dan lig ik er ook uit.

Ik kan alleen nog bedenken STB op unicast zetten of op multi als hij op staat en tot slot kan je nog even proberen en dat werkt ook vaak de STB op SD zetten ipv HR

mvg

@Bram_ Als dit niet werkt kan jij dan meneer verder helpen.

mvg


@Thijs1963 mee eens. 

@Jacob123 ik heb een ticket voor je aangemaakt. Die wordt binnen 3 dagen opgepakt door de technische dienst.Â