Skip to main content

Ik ben sinds een paar maanden automatisch overgegaan van telfort naar KPN. Daarvoor nooit problemen gehad en sindkort  ok problemen met de 2 arris kastjes. Regelmatig starten ze spontaan op en zit je vervolgens een kwartier te wachten dat hij weer is opgestart. 

Weer een stuk film gemist en terugkijken kan dan niet. Een keer kan best gebeuren maar verwordt nu echt irritant en wol een oplossing. Desnoods vervangende kastjes. 

Ook is het nieuwe menu van de box rete traag. Ik mis het pip beeld in de gids en meer. Kan dat gerest worden of pas uitgerold als het is opgelost. Kan ik een beta krijgen van de nieuwe menu? Ik post graag mijn bevindingen

Graag contact. Barry  

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

Hi @BarryKanters, wat jammer dat je de laatste tijd zo ontevreden bent :slight_frown:

Dat van het spontaan herstarten, daar zijn we de laatste maanden heel erg druk mee bezig geweest en gelukkig wordt er in de komende nachten een update uitgerold waarmee dit verleden tijd zal zijn!

Pip is al een poosje terug, je kunt dit via Menu > Instellingen > TV Menu weer instellen :slight_smile: