Skip to main content

Ik weet dat jullie met het probleem bezig zijn. Maar hoe lang gaat dit duren. Je betaalt best wel veel geld. Tv ontvanger werker niet goed, wifi is alleen te krijgen in woonkamer ondanks glasvezel. Boven niet en bijkeuken niet. Dan moet ik maar extra versterkers kopen is het antwoord. Spotify premium ligt er constant uit elke keer naar kpn bellen. Wordt er een beetje moe van.

Maar nog een gelukkig nieuwjaar

Joze

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hoi @Jozefa, welkom hier. 

Ik lees meerdere problemen. Laten we ze 1 voor 1 behandelen. Dan krijg ik ook een duidelijker beeld van wat er speelt. 

De tv-ontvangers. Wat is daar mee? Zijn die traag? Want daar wordt aan gewerkt en is snel opgelost. Mocht er wat anders zijn, wat precies?

Wat betreft de WiFi, deze heeft moeite met het bereik. Als je dat echt wil vergroten dan zou ik inderdaad acces points aanschaffen. WiFi is namelijk een signaal dat door de lucht gaat. Dit kan verstoort worden door storingsbronnen en heeft maar een bepaald bereik rondom het modem. Dus wil je dat verbeteren heb je meerdere punten in de woning nodig die een signaal afgeven. Voor de zekerheid wil ik je aanraden de WiFi manager te doorlopen daar waar de WiFi slechter begint te worden. 

En wat gebeurt er steeds met je Spotify Premium? Wordt die steeds teruggezet naar Free? Of wat is er aan de hand. 

 

Zou je ook voor de zekerheid jouw profiel vast willen voorzien van gegevens. Dan kan ik meekijken indien nodig. 


Ik ga er vanuit dat alles duidelijk is. Ik heb namelijk geen reactie meer van je gezien.