Skip to main content
Beantwoord

Problemen met Youtube

• February 25, 2020
  • 4 reacties
  • 67 keer bekeken

Hier ook problemen met YouTube.

boven op andere kastje doet hij het wel.

beneden een LG tv met een arris kastje volgens mij. Netflix werkt wel. Ergernis van de kids

help! 

Beste antwoord door Ron van KPN

Hi @Dappou, welkom op het forum.

Wat lastig YouTube niet goed werkt op 1 van de 2 ontvangers die je hebt. Hier wil ik graag met je naar kijken. Zou je de tv-ontvanger kunnen resetten? Als je op de link klikt, dan staat onder het kopje ‘2. Reset de tv-ontvanger’ uitgelegd hoe je dit kunt doen. Ik hoor graag wat jouw bevindingen zijn!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Ron van KPN
Helper
Forum|alt.badge.img+10
  • Oud-Moderator
  • Antwoord
  • February 27, 2020

Hi @Dappou, welkom op het forum.

Wat lastig YouTube niet goed werkt op 1 van de 2 ontvangers die je hebt. Hier wil ik graag met je naar kijken. Zou je de tv-ontvanger kunnen resetten? Als je op de link klikt, dan staat onder het kopje ‘2. Reset de tv-ontvanger’ uitgelegd hoe je dit kunt doen. Ik hoor graag wat jouw bevindingen zijn!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 27, 2020

Hoi Ron,

Dit ga ik van de week even doen. Komende dagen niet in de gelegenheid. Laat het je zsm weten!

Dank je wel alvast!

Ron van KPN
Helper
Forum|alt.badge.img+10
  • Oud-Moderator
  • February 27, 2020

Dat is helemaal goed! Ik zie jouw bericht graag tegemoet. :relaxed:

Ron van KPN
Helper
Forum|alt.badge.img+10
  • Oud-Moderator
  • March 2, 2020

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!