Skip to main content

Goedemiddag ik kan sinds gister niet meer op mijn tv op YouTube kijken. Lukte altijd maar nu Telfort KPN is geworden gaat het mis! Terug naar fabrieks instelling gezet en nog niet gelukt,hopeloos ja! En nu? Grt Sulvia

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hoi @Sylvana63, welkom op het KPN forum. Wat gebeurt er precies als je YouTube opent? Krijg je een foutmelding te zien, kan je niets afspelen of gebeurt er iets anders? Je hebt de fabrieksinstellingen teruggezet zeg je, is het daarna iets veranderd of helemaal niets?

Op dit moment is overigens alleen Telfort mobiel naar KPN overgezet, alle Telfort Thuis abonnementen zijn nog geen Telfort. Later dit jaar zullen die automatisch overgezet worden, of ben je zelf overgestapt van Telfort naar ons met het Thuispakket? Als je zelf nog niets gewijzigd hebt is jouw abonnement voor mij nog niet in te zien, dan kan je je vraag stellen op het Telfort forum

Ik hoor het graag van je.


Het probleem is al op gelost door Telfort,was een storing die bij hun vandaan kwam. Dank jullie wel voor de reacties 👍


Helemaal goed @Sylvana63, fijn dat het is opgelost. Als we nog iets voor je kunnen doen met een KPN verbinding, weet je ons te vinden