Skip to main content

Ik ben al jaren klant bij KPN. En ben altijd goed geholpen als er problemen waren.

Maar ik heb nu al een tijdje problemen met kanaal 200 waarmee je Netflix kunt kijken.

Regelmatig moet ik mijn gebruikersnaam en wachtwoord opnieuw invullen. Het geluid kraakt. 

Dit is dus alleen het geval met kanaal 200.

De helpdesk bellen geeft gelijk melding dat het druk is maar je wordt toch snel te woord gestaan.

Maar degene die je krijgt te spreken hoort klacht aan en begint een stappenplan door te lopen.

Je kan beter over het weer hebben, want volgens de helpdesk zou het aan bijv mijn tv liggen of HDMI kabel. Ja tuurlijk ik heb probleem alleen bij kanaal 200 en wat heeft een HDMI kabel te maken dat ik steeds gebruikersnaam en wachtwoord bij Netflix op moet geven.

Ik zou een nieuw tv ontvanger krijgen en hier binnen 4 uur terug gebeld worden.

Je snap het al , ik wordt niet terug gebeld.

Ik weer bellen, de vraag schijnt voor de werknemers van de helpdesk te moeilijk te zijn ik word in de wacht gezet er moet bij een collega geïnformeerd worden , maar ja de verbinding wordt verbroken.

Ik heb nog een keer gebeld alles nog keer uitgelegd en aangegeven kpn 4 werkdagen de tijd gegeven voor een nieuwe tv ontvanger.

 

Ik hoop dat KPN toch maar weer eens wil gaan investeren in de kwaliteit van de werknemers van de helpdesk en ze niet opzadelt met een waardeloze stappenplan die niet werkt.

 

admin: titel aangepast ivm vindbaarheid 

Beste @ivo46,

Wat vervelend dat jouw ervaring met onze telefonische klantenservice niet is geweest wat het wezen moet. Ik help je graag verder met het probleem van Netflix via de tv-ontvanger. De problemen met Netflix zijn bij ons bekend en er wordt momenteel aan een oplossing gewerkt. Een software update kan soms een (tijdelijke) oplossing bieden. Werkt Netflix via het tv menu wel? 


Kijk het probleem is dus wel bekend, maar niet bij de helpdesk??

Maar na niet terug gebeld te zijn, had ik zelf maar weer gebeld en na een hoop gepraat heb ik een ander tv ontvanger ontvangen en momenteel gaat het kijken naar netflix via kanaal 200 goed.

 

En ik vond de titel treurnis met de kpn  helpdesk nog niet eens zo n slechte titel


Hoi @ivo46,

Ik ben erg blij dat het inmiddels is opgelost. Ik snap heel goed dat wanneer er zoveel mis gaat bij de helpdesk dit erg vervelend is. We passen de titel aan zodat mensen met soortgelijke problemen deze topics makkelijk kunnen vinden en mee kunnen lezen. 


Reageer