Skip to main content
Wat ik lees over NCIS, heb ik gelukkig (nog) niet. Maar ik heb hetzelfde probleem met Ridiculousness op MTV, Ik probeer elk seizoen op te nemen, bij sommige lukt het wel maar bij sommige ook niet. Wat wel werkt is zoals eerder genoemd elke aflevering handmatig opnemen maar dat vind ik geen oplossing.



Admin: eigen topic voor je aangemaakt

Hallo @MelskeH, dat is inderdaad niet handig. Zou het er bij jou ook mee te maken kunnen hebben dat je de oude seizoenen nog in de 'geplande opnamen' hebt staan? Als je uit het kopje geplande opnamen alle Ridiculousness verwijderd, lukt het dan wel met de opnames?
Hallo @MelskeH, dat is inderdaad niet handig. Zou het er bij jou ook mee te maken kunnen hebben dat je de oude seizoenen nog in de 'geplande opnamen' hebt staan? Als je uit het kopje geplande opnamen alle Ridiculousness verwijderd, lukt het dan wel met de opnames?



Ik wil juist dat alle seizoenen worden opgenomen, omdat ik nog niet alle seizoenen bekeken heb.
Je kunt 'm ook in 'mijn opnames' laten staan. Alleen in de 'geplande opnames' moet je ze dan verwijderen. Je verwijdert dan zeg maar het verzoek om het seizoen op te nemen, maar niet de opnames zelf.