Skip to main content

Sinds dat ik overgestapt ben van telfort naar kpn heb ik problemen met de tv.

Elke keer valt het beeld op zwart en lijkt de verbinding tussen tv en ontvanger weg te vallen. Heb alles al geprobeerd van resetten tot kabels maar niks lijkt te helpen. Als ik netflix of iets kijk heb ik daar geen last van dus ligt volgens mij echt aan de ontvanger. De tv geeft elke keer aan hdr signaal of niet ondersteund videobestand. Wat kan ik hier zelf nog aan doen?

Hallo @Priscilla91 , ben je zelf compleet overgestapt naar KPN of zijn alleen je mobiele abo's automatisch omgezet naar KPN?

 


Ik ben compleet overgestapt


Hallo @Priscilla91 , hoe heb je de tv-decoder aangesloten op het modem, rechtstreeks of anderszins en welk type(nummer tv-decoder heb je?

 


Ik heb hem rechtstreeks aangesloten op het modem. En heb de nieuwste met bluetooth afstandsbediening.


Hallo @Priscilla91 , het gaat waarschijnlijk om een 5202 4K-ontvanger, kijk maar eens in het betreffende update 2020-topic daarover binnen dit forum.

 

https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/updates-voor-interactieve-tv-2020-491176/index8.html#post925408


Het is inderdaad een 5202. Bedankt voor de informatie ik ga even kijken!


Hi Priscilla, is het inmiddels gelukt? 


Hoi Alex,

Helaas heb ik er nog steeds last van en lijkt ook nog erger te worden.

Tv valt nog steeds elke keer uit.

Zwart beeld en zoekt naar signaal.

 


Hoe heb je een reset uitgevoerd? En heeft dit wel goed gewerkt via KPN? 

Zou je ook je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 
 


Hoi Alex, 

We hebben het probleem gevonden en kunnen oplossen.

We hebben de ultra hd functie hdmi op de tv uitgezet. En nu valt het beeld niet meer weg.

Bedankt voor de reactie.

Priscilla


Uiteraard graag gedaan, hoewel ik me nog wel afvraag waarom die functie op je tv de boosdoener was. Blij om te lezen dat het nu goed werkt in ieder geval. 


Ja dat vragen wij ons ook af. Maar we zijn al blij dat we weer normaal tv kunnen kijken.