Skip to main content

Het was een vraag, ik heb via 0800-0402  het antwoord ontvangen.

Ik was bij ZiGGO.    Overal in Europa, EEG landen, kon ik TV kijken.  Als een Australie vind ik BBC World fijn maar ook alle andere zenders waren te zien waar ik ook was in europa.

Ok, Nu komt het.  Problem number 1

Sinds 21 maart 2023 ben ik klant bij kpn.  Zoveel, zo vaak heb ik  moeten bellen, tot mijn spijt, vanwege continu problemen.  Eindelijk vertelde een medewerker mij dat het aan het nieuwe tv kasje zou liggen, “dat hebben ze veel te vroeg op de markt gebracht, dat heeft nog veel kinderziektes”.   Nu is er een tweede monteur gestuurd die het kasje heeft vervangen.  Ik hoop  hoop  hoop op verbetering.

Problem number 2

Verleden week wilde ik TV kijken op mijn i-pad, ik was gewoon in nederland maar niet thuis.!!!

Met verbijstering kreeg ik zender zender na zender “dit is alleen thuis te kijken”.

Hier volgt een lijst van zenders die ik niet kon kijken omdat ik niet thuis was:

BB1

BBC2

Belgie 1

Canvas

Ketnet

BBC News

Zender van de maand

Das Eerste

ZDF

RTL  Duitsland

WDR

ARTE

EuroNews

TRT

 

Ik zit een jaar vast aan KPN………..one year from now …..BYE BYE KPN.

kpn, het netwerk van nederland.  
 

 

Probleem 1: Er word gewerkt aan updates voor TV+, waarbij het de bedoeling is dat het beter word.

Probleem 2: Dit is een bekend probleem (al jaren).
Komt door de rechten / kosten van de rechten. Zie ook dit bericht
Je zou een VPN verbinding met het eigen thuisnetwerk kunnen opzetten.
Daarna de ITV app via die vpn verbinding laten gaan.
Hierdoor denkt de itv app dat u thuis bent.
Topic als voorbeeld met extra info (gebruik dan apps die i.c.m. een i-pad werken)
 


mbt het probleem over het slechte service van KPN dat veel zenders alleen thuis te kijken zijn…….

zie mijn verhaal hier boven…..

nu lees ik in een bericht van KPN 2 JAAR GELEDEN………..wij werken continue aan het verbeteren van onze diensten.

Rubbish!   Onzin!

ik ben klaar met kpn

 


Waar kan ik achterhalen welke zenders buitenshuis gekeken kunnen worden via Ziggo Go?

Ziggo zegt dat je dat kunt zien in het zenderoverzicht.

Bron

Maar hoe je dat dan kunt zien in dat zenderoverzicht is me een raadsel.

 


carleey schrijft: 

Hier volgt een lijst van zenders die ik niet kon kijken omdat ik niet thuis was:

BB1

BBC2

Belgie 1

Canvas

Ketnet

BBC News

Zender van de maand

Das Eerste

ZDF

RTL  Duitsland

WDR

ARTE

EuroNews

TRT

Deze lijst klopt. KPN heeft voor deze zenders niet de rechten om die buiten je eigen adres (vaste aansluiting) aan te bieden. Zijn nog nooit geweest.
Het is niet bij alle providers hetzelfde.

Dit overzicht al jaren op mijn site.

https://breedbeeldweetjes.wordpress.com/zenderindeling-kpn-mobiel-kijken/ .


Wise words.  Thank you🙏


Mijn dankbetuiging is bedoeld voor…..

wjb die schrijft

”be positive, enjoy life, avoid  negativity, stay healthy”.

🙏


Waar kan ik achterhalen welke zenders buitenshuis gekeken kunnen worden via Ziggo Go?

Ziggo zegt dat je dat kunt zien in het zenderoverzicht.

Maar hoe je dat dan kunt zien in dat zenderoverzicht is me een raadsel.

De zenders waar GO (afkorting van Ziggo Go) achter staan zijn buitenshuis te zien.
Vind het Ziggo overzicht duidelijke dat het KPN overzicht.


Je hebt het over Ziggo….Ziggo Go.

ik WAS bij Ziggo.   Zenders prima te zien…ALLEMAAL……heel europa.

ik ben nu bij KPN zoals in mijn bericht staat en een HELE RIJ ZENDERS NIET TE ZIEN BUITEN HUIS.

IK GA WEER NAAR ZIGGO…..maar moet nog een jaar wachten.


@VwDt schrijft: Vind het Ziggo overzicht duidelijke dat het KPN overzicht.

Nou. Je kan toch heel duidelijk kiezen voor "online kijken (onderweg)".

https://www.kpn.com/televisie/zenders.htm


Peter, dank voor je reactie, ik zal het zeker proberen.  Hope it works!


Dan zie je de zenders die beschikbaar zijn. Je kan niet zien welke zenders niet beschikbaar zijn.

Bijvoorbeeld bij zoeken op RTLZ
Zoek met “alles”, zichtbaar → thuis beschikbaar via itv-ontvanger
Zoeken met “Online tv-kijken (thuis)”, zichtbaar → thuis beschikbaar via itv app
Zoeken met “ Online tv-kijken (onderweg) )”, niet zichtbaar → onderweg niet beschikbaar
Dus 3 x zoeken voor 1 zender en daarna herhalen voor de zenders die je wilt weten.
Heb liever een overzicht waarin het in één keer zichtbaar is (met filter opties) voor alle zenders.


Als aanvulling op vorig bericht:
Er kan ook zonder zender 3 x gezocht worden (3 tabbladen) met “alles", “Online tv-kijken (thuis)”  en “Online tv-kijken (onderweg). Daarna alle 3 vergelijken om zo de missende zenders te ontdekken.


Nou. Hier staat in ieder geval de niet beschikbaar lijst (Basispakket). Met dank aan @carleey .