Skip to main content


Het probleem(/problemen)
Het is namelijk zo dat het opnemen van voorgeprogrammeerde programma’s niet altijd goed gaat.
Of wel op de decor staat in de huiskamer maar niet op die van de slaapkamer.
Meestal kunnen we het programma dan nog wel terugkijken.

Het ergste is dat wanneer we een programma starten om te kijken, dat deze niet wil starten. of wanneer we willen doorspoelen, de doorspoel functie doorgaat en het spoelen niet weer wil stoppen.

Door langdurig de (terug) knop in te drukken stopt het programma wel en soms moet ik echt het hele kastje uitzetten.
Dat weer opnieuw opstarten en ja de film of het programma kan weer van voor af aan bekeken worden omdat hij weer opnieuw start. en spoelen gaat dan weer niet.

Ik het het router kastje opnieuw gestart, de decoder ik heb zelfs de decor terug gezet naar fabrieksinstellingen zoals jullie voorschrijven op jullie site.
En meteen op beide decoders.

Echter dit helpt dus ook niet, want we hebben het probleem nog steeds.

 Graag willen wij dit zsm verholpen hebben.

In afwachting op jullie reactie mvg,

Tuccie (Danny)

Welk merk ontvanger heeft u? Toch geen Motorola hé? 


@Tuccie als het een Motorola is, via deze onderstaande link kun je de Motorola omruilen voor een nieuwere versie TV ontvanger: Apparatuur omruilen. Dit kun je doen als je op je eigen thuisnetwerk zit, dan controleert het systeem je aangesloten apparatuur. Zorg ervoor dat de tv-ontvangers dan nog zijn aangesloten zodat het systeem ze herkent en een omruilverzoek in gang kan zetten, anders werkt deze tool niet.


Een goedenavond Nick en Dennis,

Ik heb een Arres decoder.
Dank jullie wel voor jullie reactie.

Ik heb vandaag einde middag het  nummer gevonden om te bellen met KPN en we hebben een omruil afspraak staan.
Hopelijk is het daarmee dan verholpen.

 

Mvg,

Tuccie