Skip to main content

Ik heb sinds de kpn overname hele slechte wifi. Ik zou een nieuwe modem krijgen en kreeg vervolgens dezelfde opgestuurd. Heb hem aangesloten en sinds dien hebben we geen tv meer. Al 4 dagen niet😡 en, nog is een mobielrekening van bijna €90.00😡 Er wordt niks opgelost!!!!

Admin: Titel van topic aangepast i.v.m. vindbaarheid

Welke Experiabox heeft u? U heeft geen tv? En ook geen WiFi? Of doet WiFi het nu wel?


En is dit een mededeling of heb je ook echt een vraag?


Hi @Nellied, het zit niet mee lees ik, en het nieuwe modem brengt je juist verder van de wal in de sloot dan dat het helpt. Dat is niet de bedoeling natuurlijk.

Ik ben ook wel benieuwd naar de antwoorden op de vragen van Nick, kan je die beantwoorden? Wat gebeurt er als je tv wilt kijken, en hoe is de tv-ontvanger verbonden met de Experia Box? We horen het graag, dan kijken we vanaf daar verder.


Welke Experiabox heeft u? U heeft geen tv? En ook geen WiFi? Of doet WiFi het nu wel?

Ik heb de 10 v experia box.En nog steeds geen tv.

En de wifi en zelfs de internet  valt uit.

 


Hi @Nellied, het zit niet mee lees ik, en het nieuwe modem brengt je juist verder van de wal in de sloot dan dat het helpt. Dat is niet de bedoeling natuurlijk.

Ik ben ook wel benieuwd naar de antwoorden op de vragen van Nick, kan je die beantwoorden? Wat gebeurt er als je tv wilt kijken, en hoe is de tv-ontvanger verbonden met de Experia Box? We horen het graag, dan kijken we vanaf daar verder.

Verbonden met internetkabel maar die valt ook iedere keer uit. Dus geen internet.


Dan zal @Alexandra er nog eens naar moeten kijken. Heeft u uw profiel al ingevuld?

https://forum.kpn.com/settings/profile


@Nellied Dat is niet de bedoeling. Ik heb je gegevens erbij gepakt. Het gekke is dat ik geen problemen in de verbinding tegen kom als ik deze nakijk. Ik zie dat je intussen ook contact met de klantenservice hebt gehad, en dat er een monteur ingepland staat op 7 december. 

Hoe staat het er nu voor? Vallen er ook lampjes uit op het modem wanneer internet of tv het niet doen? En wat gebeurt er precies in beeld van de televisie? Krijg je ook een foutmelding te zien, en zo ja, welke is het?


Hoi mijn tv kastjes doen het helemaal niet 301 foutcode . Nu kijk ik via de laptop met internetkabel erin staat het beeld iedere keer. Of zie ik stilstaand beeld maar er wordt wel door gepraat. En op de modem brand alles groen☹️ ik heb ook al de stroom eraf gehad. Alle internetkabels eruit alleen nog 1 tv kastje zelfde foutcode.


@Nellied Dat is zacht gezegd niet ideaal. Toch even voor de zekerheid, maakt het volledig resetten van de tv-ontvangers verschil, volgens stap 2? 

En ik zie dat er wel een monteur ingepland is, maar deze staat pas gepland op 7 december. Kan je me iets meer vertellen over hoe dat is verlopen? Heb je deze afspraak zelf gepland of in overleg met een collega van mij? Is er een reden dat de afspraak niet eerder ingepland is?


@Nellied Ik heb geen reactie meer van je gehad, ik hoop dat dit een goed teken is. Anders weet je me te vinden.


Hoi alexandra er is wel contact geweest met een collega. Kon ik weer het hele verhaal vertellen maar hij kon er niks mee. Ik moest wachtennop 7 december. En heb alles geprobeerd wat je schreef. Maar er is nog steeds niks opgelost.en nee ik heb de afspraak niet zelf geregeld werd me opgelegd. Hij zei dat er geennplek meer was. 


@Nellied Ik heb er ook voor je naar gekeken, maar ik kan de afspraak helaas niet vervroegen. Anders had ik dat graag voor je gedaan. Laten we daarom de afspraak even afwachten en daarna kijken hoe het ervoor staat en wat er moet gebeuren. Dan help ik graag waar ik kan.


Dankjewel voor je inzet alexandra.


Het wordt gezien de vele klachten tijd voor Kassa of Radar ....