Skip to main content

Hallo, ik probeer al 2 maanden Fox Eredivisie stop te zetten in MijnKPN. Hij geeft aan "verwijderd" en ik zie mijn nieuwe maandbedrag. Maar toch moet ik de volgende maand weer betalen voor Fox Eredivisie. Inmiddels dus al 26 euro weggegooid en volgens de nieuwe factuur wordt er deze week weer 13 euro afgeschreven. Via de chat kan ik niet duidelijk maken dat opzeggen via MijnKPN niet werkt en telefonisch kom ik ook niet verder.  

Beste @Forum naam 

Dat is niet echt fijn dat dit gebeurd. Heb je ook al eens gekeken op je TV ontvanger of Fox Sports al weg is? Heb je ook geen mail gehad met dat je Fox Sports verwijderd hebt? Want daar hoor je een mail van te krijgen als er iets veranderd is op jou abonnement.


Hieronder een screenshot waar je kunt zien dat ik het pakket verwijderd heb. Een mail heb ik niet ontvangen. 

 


@Forum naam daar staat, verwijderde opties, heb je daarna wel op volgende geklikt? Misschien een domme vraag, maar ik zie dat in je screenshot.


Hi @Forum naam, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Hmm, dat is niet de bedoeling! Je zou, na 1 maand afname, Fox Sports gewoon moeten kunnen verwijderen uit je pakket. Zoals Dennis aangeeft moet je hier wel een bevestiging van ontvangen, dat jouw extra's gewijzigd zijn. Mocht het niet lukken, dan help ik graag mee! Wil je in dat geval jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? En als je wil, geef even een seintje. Dan kan ik voor je aan de slag!


@Forum naam, ik heb geen reactie meer gehad. Is het inmiddels gelukt om het extra zenderpakket te verwijderen?