Skip to main content

Ik weet niet of ik nu op dit forum moet zijn of bij Telfort aangezien Telfort over gaat/ is gegaan naar KPN.

Wij hebben al enkele tijd problemen met het terugkijken van programma's via de gids wanneer er ook iets gedownload wordt. Wanneer ik een speedtest doe zie ik geen gekke dingen. Bij de test zonder downloaden en wel terugkijken was de downloadsnelheid 94,1 Mbps en bij de test met downloaden kwam de test op 82,9 Mbps en een 2e test op 94,2 Mbps. Qua snelheid is er dus niets aan de hand (hebben 100/100 abo). 
 

We hebben al een keer gebeld. Toen hebben we samen de modem gereset en werd er gezegd dat onze router (sitecom) misschien een storend signaal kon versturen. We hebben hetzelfde probleem als ik de router uitschakel dus hier zal het probleem niet inzitten. Daarnaast is er toen ook een speedtest gedaan en was de conclusie dat de snelheid er wel was.

 

Heeft iemand een idee wat het probleem kan zijn? We konden dit voorheen zonder problemen en er is niets gewijzigd qua tv boxen, verbindingssnelheid etc.. Met een 100/100 verbinding zou je zeggen dat het mogelijk moet zijn om tegelijkertijd iets te downloaden en op tv een programma terug te kijken.

 

Experia box V8 (alle pc's en tv boxen zijn bekabeld en gaan via de experia box)

Arcadyan HBM2260 TV box (probleem doet zich op alle tv boxen voor)

 

Ik denk dat je nog op het Forum van Telfort moet zijn, want KPN kan nog niet in jou gegevens kijken. En Telfort (wat nu van KPN is) kunnen In jou gegevens kijken. 


Hallo @Kampie61 Je zult je inderdaad bij de collega's van Telfort moeten melden! Daar kom je er vast uit! 


Reageer