Skip to main content

In grote lijnen ben ik tevreden met KPN. Maar het programma aanbod is al lang niet meer wat ik zou willen. Ik weet dat het door anderen aangeleverd word, maar praktisch iedere maand is de factuur weer hoger, ondanks dat ik weinig telefoneer enz. Ik overweeg dan ook om eens over te stappen.

Admin: nieuw topic aangemaakt voor vraag

Hi @aardB, welkom op het KPN forum. Leuk dat je hier een reactie achterlaat. 

Fijn om te horen dat je over het algemeen tevreden bent, maar nu toch overweegt over te stappen omdat we niet helemaal aan je wensen voldoen, Wat mis je precies aan het programma aanbod?


Goedemorgen,

Ik begrijp dat je het niet iedereen naar de zin kunt maken. Grof gezegd vind ik dat alle zenders een zelfde programma indeling hebben met praatprogramma's waar alle BNers over en weer komen zeuren over in in hun eigen straatje passende zaken. Een echt leuk amusement programma zie je niet meer. En de films die je ziet is allemaal geweld en of horror. kortom komt het eigenlijk neer op het kosten plaatje.
Voor ons senioren met alleen AOW is dit niet meer op te brengen.

Vriendelijke groet,

AardB


Hallo @aardB , aan de programmering van de tv-zenders kan KPN niets doen.KPN is in dezen slechts een doorgeefluik, net als alle andere providers, dus daarvoor zou je niet over hoeven te stappen.

Het goedkoopste pakket bij KPN is €54,50 per maand inclusief internet, tv en vaste telefoon, als jij nu meer betaalt kun je eens kijken of je ergens op kunt bezuinigen om het betaalbaar te houden.

Succes.

 


Hallo, @aardB. Duidelijk, bedankt voor je toelichting.

Zo te lezen ben je teleurgesteld in het programma aanbod die de publieke- en commerciële zenders op tv uitzenden. Erg jammer dat er weinig voor je tussen zit. De Nederlandse Publieke Omroep (NPO) wordt door de overheid gefinancierd, en stelt zichzelf de missie: De Nederlandse Publieke Omroep is een verbindende factor in onze veelkleurige samenleving. We zijn een baken van betrouwbare informatie. Een bron van kennis, cultuur en ontspanning. Met programma’s die je verrassen, stimuleren en je blik verruimen. Daarmee dragen we bij aan een levendige cultuur, een gevoel van verbondenheid en een rijker leven voor iedereen.  

Kortom de NPO wil een breed aanbod en voor elk wat wils. Dat is natuurlijk lastig, en wat iemand leuk vindt is ook een kwestie van smaak. Wat JanD zegt klopt helemaal. KPN geeft de zenders via ons netwerk door naar jouw tv. We hebben dus weinig invloed op de programma's die worden uitgezonden. Tips en aanbevelingen voor een beter programma-aanbod zou je richting de omroepen en/of mediamerken zoals RTL en Talpa kenbaar kunnen maken. Die kunnen het aanbod verbreden :) Â