Skip to main content

Zijn er meerdere mensen die merken dat als men een programma als serie opneemt deze per 1 januari niet meer vast staan en hierdoor de serie missen?

Of als er een update van KPN is dat dan alle vastgezette programma’s ineens niet meer vast staan op opgenomen te worden? 

Vorig jaar waren wij op vakantie (buiten Europa) en konden we niet bij KPN tv. 
toen we in februari thuis kwamen was er vanaf 1 januari geen één programma meer opgenomen. 


 


 

 

Zie ook hier, waar de moderator @marcia  het ook vermeld.

Is volgens mij elk jaar zo. 


Volgens mij zou je ook buiten de EU programma's moeten kunnen inplannen via de KPN TV app op je smartphone. Of tablet.


Volgens mij zou je ook buiten de EU programma's moeten kunnen inplannen via de KPN TV app op je smartphone. Of tablet.

 

Uitgezonderd HD glas kanalen.

En als je dan, net zoals ik, 1 - 10, hebt uitgeschakeld, zie je de serie opname van de Tablet, Mobiel, etc. niet.

 

Ik ben nu ook benieuwd welke KPN tv decoder @wiheda heeft. 


Inderdaad @joop2011 (en dat weten we ondertussen wel; hoef je niet steeds te melden. HDglas gaat ook weg. HD+ komt met HD+ op 1 👍)

En altijd nog beter nu = HD opnames dan helemaal geen van je favoriete series. Omdat HDglas niet online te plannen/ zien is.

Voor de meeste programma's voegt HDglas beeldkwaliteit ook niks toe. Ik nam alleen natuur- en reisprogramma's in HDglas op. Rest niet. Talkshows, real live en dergelijke gewoon HD is prima. 


@PeterG 

Helemaal met je eens.

De reden dat ik het nu weer vermelde is, ik zie dat @wiheda vrij nieuw is op het forum. 😉

 

En binnen een paar maanden is HD glas verleden tijd, dus alleen indien nodig maak ik er een opmerking over.

Excuus dat ik het iets te vaak heb vermeld. 😣 Sorry. 😣