Skip to main content
Beantwoord

Programma en tv gids komen niet overeen

• March 9, 2025
  • 9 reacties
  • 139 keer bekeken

Vincent Ettinger
Topper

Als je kijkt bij bvb comedy central staat er in ze epg dat er programma's worden uitgezonden als modern family, superstore en according to jim maar als je de zender aanzet is het tot 2 uur Takeshi castle. Dit is meer dan een foutje want dit is regelmatig het geval en duurt vaak weken voordat er iets aan gedaan wordt. Op andere ontvangers was dit precies hetzelfde probleem en dit is makkelijk op te lossen als je erop let. Dit maakt opnemen ook onmogelijk want de daadwerkelijke programma's zijn afgelopen als de epg zegt dat het de reclame tussendoor moet zijn.

Beste antwoord door Remco van KPN

Een eigen topic is geen probleem hoor Vincent! Peter bedoelt het goed. We zagen wat meer signalen binnenkomen de laatste tijd, dus het leek ons handig om dat centraal te organiseren. Mocht je in de toekomst nog iets tegen komen dan kan je dat daar kwijt. Bedankt voor je feedback! 

9 reacties

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Dat is natuurlijk niet praktisch Vincent. Ik koppel jouw bevindingen terug! Dank je. 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • March 11, 2025

Gebruik voortaan het nieuwe topic ​@Vincent Ettinger 

Vincent Ettinger
Topper

Gebruik voortaan het nieuwe topic ​@Vincent Ettinger 

Als ze die 8 jaar geleden hadden aangemaakt, maar die topic is 1 dag oud dus vraag me af hoe ik in de toekomst zou moeten kijken.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • March 12, 2025

Je laatste reactie kan ik totaal niet volgen. 

Je kunt maar een week vooruit kijken. En er is nu dus een topic. Waar het ook net sneller opvalt, wat die wordt apart gemonitord door de moderators. Nieuwe topics kan enkele dagen duren vooralleer het aandacht heeft. 

Het speciale topic wordt het sneller opgepakt.

Vincent Ettinger
Topper

Je laatste reactie kan ik totaal niet volgen. 

Je kunt maar een week vooruit kijken. En er is nu dus een topic. Waar het ook net sneller opvalt, wat die wordt apart gemonitord door de moderators. Nieuwe topics kan enkele dagen duren vooralleer het aandacht heeft. 

Het speciale topic wordt het sneller opgepakt.

Mijn eigen topic bestond voordat die andere ook maar gemaakt was, hoe kan ik posten in een topic WAT NOG NIET BESTOND. PeterG kijk eens naar wanneer de topics gemaakt zijn en ga je dan afvragen of je mij daarheen stuurt om te helpen of omdat het er slechter uitziet als je 120 topics hebt die over hetzelfde genereerde probleem gaan? Ik denk dat ik wel weet welke reden.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 13, 2025

Een eigen topic is geen probleem hoor Vincent! Peter bedoelt het goed. We zagen wat meer signalen binnenkomen de laatste tijd, dus het leek ons handig om dat centraal te organiseren. Mocht je in de toekomst nog iets tegen komen dan kan je dat daar kwijt. Bedankt voor je feedback! 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • March 13, 2025

Nee. Natuurlijk niet. Jeetje.

Maar nu dus posten in het nieuwe topic!

NB nieuw aangemaakte zullen daar toch naar verplaatst worden. 

• Deelnemer
  • June 24, 2025

De TVgids van kanaal 87 staat al maanden verkeerd ingesteld, zie mijn eerdere melding.

Wanneer gaat er is naar gekeken worden!!

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • June 24, 2025

Meld je het even in het bewuste topic ​@Eddie Linke ?