Skip to main content
Beantwoord

programma half opgenomen!!!

• January 4, 2022
  • 2 reacties
  • 60 keer bekeken

ik heb op 17 dec. jl het programma Manhunt op Belgie opgenomen (2 afleveringen) maar de laatste 15 minuten werd het beeld zwart, heb doorgespoeld maar geen beeld meer, ook niet op de 2 tv.

ik heb begrepen dat kpn opnames opslaat op eigen server en vroeg mij af of zij de opnames alsnog kunnen uitzenden.

ik heb 3 uur zitten kijken, was erg spannend en toen eindelijk bekend werd wie de dader was viel het beeld weg :(  

wie weet raad!!!

Beste antwoord door RBxx

Op vrijdagavond 17 december tussen 22:00 en 02:30 uur was er een storing in de aanlevering van een flink aantal zenders: 

Opnames die gemaakt zijn tijdens de storing en de functionaliteit Terugkijken kunnen niet meer hersteld worden.

Omdat het een storing in de aanvoer was, zijn de uitzendingen niet ‘opgenomen’ op de KPN servers.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23
  • Wijsgeer
  • January 4, 2022

Ik heb deze vraag al vaker gezien.

Er was op dat moment een storing, dus helaas kan niemand de opname zien.

Misschien via NPO start?

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • Antwoord
  • January 4, 2022

Op vrijdagavond 17 december tussen 22:00 en 02:30 uur was er een storing in de aanlevering van een flink aantal zenders: 

Opnames die gemaakt zijn tijdens de storing en de functionaliteit Terugkijken kunnen niet meer hersteld worden.

Omdat het een storing in de aanvoer was, zijn de uitzendingen niet ‘opgenomen’ op de KPN servers.