Skip to main content

Met de gele toets op de AB (2x drukken) krijg je programma informatie.  Helaas krijg je sinds enige tijd bij bijv. series niet meer te zien welk seizoen en aflevering terwijl dat vroeger wel zo was.

Nu moet je eerst terug en de tv gids openen om daar achter te komen, heel ergerlijk...😡

(en raar: tv gids geeft meer info als de info toets zelf...)

Hoi @Imarco, begrijp ik het goed dat de informatie over seizoen en aflevering is weggehaald bij de informatie? Is dat bij alle series zo of bij die jij kijkt? Welke serie hebben wij het dan over?

Wij hebben ook even getest. Bij de meesten zien we het ook niet.  Bij Midsomer Murders, die steeds two-parters doet, begint de info met Deel 1/2 of Deel 2/2. En dan aan het einde van de omschrijving 9/14 voor algehele afleveringnummer. Maar alle andere series die wij bekeken (zowel dramaseries als reality series) hebben alleen omschrijving.

Wel zit in die pop-up ook een tabje met Meer afleveringen zodat mensen de rest in de gids/terugkijken kunnen vinden. Daar staan dan wel nummers bij.

 


Bij meeste series is dat verdwenen, heel erg storend. (kan dat aub weer terugkomen?)

Vreemd genoeg staat het in de TV gids wel maar da’s zoals gezegd erg omslachtig.


Volgens mij is dit al een poosje zo. Inderdaad niet handig...


Het moet toch eenvoudig zijn om bij programma info hetzelfde te tonen als in de tv gids?
(zoals het altijd was; lijkt me zelfs simpeler als 2 verschillende teksten)

Genoemde deel 1/2 of 2/2 en episode 9/14 is ook zinloos als het seizoen er niet bij staat.


Sinds de laatste update is het seizoen en de aflevering niet meer zichtbaar onder de gele knop. Dit is, gezien het groot aantal herhalingen, best vervelend.

 

Admin: samengevoegd met topic over zelfde onderwerp


Ik heb het doorgegeven met de vraag hoe dit precies zit en of het nog weer terugkomt. Bedankt allen voor de Feedback. Mocht ik wat horen zal ik dat delen. 


 Ik heb een reactie gekregen. Niet die jullie gehoopt hadden helaas. De manier waarop jullie seizoen en aflevering kijken komt niet meer terug. :(

De manier waarop het wel kan is de volgende:

Als je naar de gids gaat zie je welk seizoen en welke aflevering het is

Als je dan op OK drukt en kiest voor meer afleveringen zie je daar de rest. 


Haal die gele knop dan helemaal weg: zo is ‘ie nutteloos voor de meeste mensen.
Het is toch ook belachelijk dat de infoknop minder info geeft als de tv-gids? (zoiets verzint een weldenkend mens toch niet?)

Zoals reeds gezegd: steeds de gids moeten openen is traag en omslachtig.  Het werkte prima, waarom dan dat om zeep geholpen?

Op het moment is de firmware eindelijk (na meer dan 2 jaar) weer enigszins hetzelfde als voor de “vernieuwing”. En nu wordt de boel weer langzaam afgebroken!

Het is toch simpel om de tekst bij de gele toets hetzelfde te maken als die in de gids? (waarom wil men dat niet?)

Zal wel een of andere programmeur zijn die vindt dat zijn visie de enige juiste is, en niet van plan is om daar vanaf te wijken, ook al is de boel nu kreupel en onbruikbaar… 😡

Is er dan wel een sluitende reden gegeven waarom men de firmware gesloopt heeft?