Skip to main content
Ik mis helaas nog wel eens op dinsdagavond “Opsporing verzocht” op NPO1

Vreemd alleen vind ik dat ik dit programma niet kan terug kijken. Zou juist wel moeten kunnen, ze vragen tenslotte om mee te helpen.

De rest van de programma’s zijn wel terug te kijken.

Is dit een storing of gebeurd dit bewust?
Welkom @JosWa! Goede en terechte vraag. Dit is bewust vanuit de NPO gedaan. Het gebeurde zeer regelmatig dat het verzoek werd gedaan om de uitzending niet meer beschikbaar te stellen voor Terugkijken. Daarom hebben ze uit voorzorg besloten het programma überhaupt niet meer beschikbaar te stellen voor Terugkijken.



Zie ook: "Opsporingsprogramma i.s.m. politie en justitie. Afleveringen zijn een week beschikbaar. Als er aanhoudingen zijn wordt de uitzending geblokkeerd. Op de site van Opsporing Verzocht zijn alle niet-opgeloste zaken nog terug te zien."
Blij ben ik er niet mee, maar een zeer duidelijk antwoord. Dank je wel
Blij ben ik er niet mee, maar een zeer duidelijk antwoord. Dank je wel

Snap ik. Helaas is dit een gevalletje 'niks aan te doen'. Of je moet de NPO/Justitie weten te overtuigen natuurlijk, maar dat zal pittig zijn. 😉
Justitie doet weer moeilijk? Zijn ze vergeten dat je het ook kan opnemen en terugkijken dan🤷‍♂️. Simpel gewoon instellen dat je alle uitzendingen opneemt ipv 1 kan je ze later weer wissen als ze terug gekeken zijn en of al gezien zijn.