Skip to main content

Het opnemen van een programma bij Veronica tw two and a half men gaat altijd heel vreemd. Er wordt half om half opgenomen. Dat de opnames bij zenders meestal begint bij de reclames kan ik mij indenken, hoewel vam mij hoeft dit niet.

Hoe de kpn gids en de opnames in de app is gerealiseerd weet ik niet maar het gaat niet altijd goed. of de programma’s beginnen niet op tijd of de app heeft nog kinderziektes.

Als u een programma opneemt worden de programmeringstijden aangehouden. Mocht het dus zijn dat een programma eerder of later begint zal nog steeds de oorspronkelijke programmeringstijd worden aangehouden bij het opnemen waardoor het dus kan voorkomen dat de eerste paar minuten of in de reclame voor het programma (wanneer de programmering achter loopt) of enkele minuten in het programma (wanneer de programmering voor loopt) start.

 

Als antwoord op uw laatste vraag heeft dit dus te maken met de daadwerkelijke programmering van Veronica tegenover de van te voren bekendgemaakte planning/TV-gids.


In het verleden, ten tijde van de video tapes, werdt er aan het begin van het uit te zenden programma een signaal gegeven waarop de tape starte met opnames.

Als nu blijkt dat een programmering afwijkt lijkt mij een terugkeer naar een signaal of iets degelijks de opname app ten goede te komen. 


Onlangs nog besproken hier, op dit forum, wellicht is dit nog interessant :

https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/opgenomen-programma-s-niet-helemaal-te-bekijken-480679

Maar, waarschuwing, geen oplossing . . .