Skip to main content

Geachte heer, mevrouw,

Sinds enkele dagen is ons tv-abonnement bij de KPN veranderd. Wat wij merken is dat het nu niet meer mogelijk is om programma’s op te nemen en later af te spelen. Dit vinden wij niet goed! Kunt u aangeven of dit te maken heeft met de wijzigingen in het abonnement of is dat hier sprake van een technische storing?

Graag spoedig uw reactie.

 

Met vriendelijke groet,

 

Jan van de Scheur

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy.

Ik raad u aan om snel uw persoonlijke gegevens weg te halen. De hele wereld ziet het. Klik op de drie groene stipjes en kies bewerk. Dit kan tot een uur na plaatsen.


Goedemorgen @H3869A6B7C7C, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Zoals je het omschrijft, is bij het nieuwe pakket geen opnemen pakket aangevinkt. Staat dit wel in de orderbevestiging? Ik heb namelijk net gekeken en ik zie geen opnemen pakket bij dit nieuwe Hussel abonnement. Het zat wel bij je Internet en TV Basis abonnement dat je hiervoor had. Je kan het opnemen pakket alsnog aanvragen voor € 4,99 per maand via MijnKPN. Als je wil kan ik het ook voor je aanzetten, maar via MijnKPN gaat net even wat sneller omdat wij geen live contact hebben.

Kan je aangeven of het via MijnKPN gelukt is? Zo niet, dan hoor ik het graag en kan ik het voor je in orde maken!


@H3869A6B7C7C, ik heb geen reactie meer gehad. Kan ik hier nog bij helpen of is het probleem inmiddels opgelost?


Reageer