Skip to main content

Het komt regelmatig voor dat een programma afgelopen is om bijvoorbeeld 20.30 uur en dat er dan volgens de onlinegids geen programma’s meer zijn. Een zender als SBS9 zal toch echt niet stoppen met uitzenden op dat tijdstip. Volgens de papieren gids is er wel degelijk een film of programma. Als ik in het pull- down menu klik en dan morgen aanklik en naar het desbetreffende tijdstip scrol, staat de film er wel.

De film begint dus om 20.30 uur en is om 00.30 uur afgelopen.  Ik denk dat de reden is dat de film na middernacht is afgelopen en dan dus niet zichtbaar is op de dag zelf.
Kunt u mij een reden geven waarom dit is. In de vroegere versie van iTV online was dat nooit een probleem. Let wel, ik kijk via mijn pc, op de tv speelt dit probleem niet.

Hi @Waterman51, welkom hier. Ik snap precies wat je bedoelt, bedankt voor het duidelijk uitleggen. Ik weet dat er gewerkt wordt aan een nieuwe gids, dus het is sowieso een goed signaal om mee te nemen lijkt me. Of het in de huidige gids nog aangepast kan/gaat worden durf ik niet te zeggen, maar ik zal dit laten landen bij de betreffende collega's.


Hi @Waterman51, welkom hier. Ik snap precies wat je bedoelt, bedankt voor het duidelijk uitleggen. Ik weet dat er gewerkt wordt aan een nieuwe gids, dus het is sowieso een goed signaal om mee te nemen lijkt me. Of het in de huidige gids nog aangepast kan/gaat worden durf ik niet te zeggen, maar ik zal dit laten landen bij de betreffende collega's.

In de nieuwe gids die wordt ontwikkeld is dit probleem niet meer van toepassing. Maar ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!