Skip to main content
Beantwoord

Programma's niet volledig bij kijken van opnames en terugkijken vanaf begin

  • March 29, 2020
  • 3 reacties
  • 106 keer bekeken

Goedendag, wij nemen regelmatig programma's op en de laatste tijd worden er slechts flarden opgenomen. Start opname bv 21.00 uur dan start de opname 20 minuten later en eindigd 10 minuten eerder. Voor opname van een serie is dat niet echt gewenst. 

 

Voor programma's , kijken vanaf begin, kunnen we de start zien en dan stopt de film of serie er halverwege mee.

 

Deze situatie geldt zowel voor de interactieve tv beneden als boven, beide bekabeld aangesloten direct op de experia 10.

 

De interactieve tv kastjes hebben we al vanaf begin , zijn deze verouderd en op?

 

Zien graag een oplossing voor deze uitdaging.

 

Alvast dank

 

Hilda de Jong

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

 

Beste antwoord door Joep1965

Welk type ontvanger heeft u? Wellicht kunt u ze omruilen via deze tool. https://www.kpn.com/service/televisie/servicetool-apparatuur-wissel.htm#/0006

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • Antwoord
  • March 29, 2020

Welk type ontvanger heeft u? Wellicht kunt u ze omruilen via deze tool. https://www.kpn.com/service/televisie/servicetool-apparatuur-wissel.htm#/0006


Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hi @Hildadejong, wat flauw dat het op het moment zo lastig gaat met het terugkijken via de gids en opgenomen programma's :slight_frown:

Is het gelukt om de ontvangers om te ruilen via de link van @Joep1965? En zo ja, zijn de problemen daarmee verdwenen?

Als je nog steeds problemen ervaart, zou je me dan kunnen vertellen of dit bij specifieke zenders of programma's gebeurt of dat het volstrekt willekeurig is? En of de programma's op het zelfde moment beginnen en stoppen als je via iTV online kijkt? Hoor het graag!


Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen verdere hulp nodig hebt. Anders hoor ik het graag!