Skip to main content

Goedendag, wij nemen regelmatig programma's op en de laatste tijd worden er slechts flarden opgenomen. Start opname bv 21.00 uur dan start de opname 20 minuten later en eindigd 10 minuten eerder. Voor opname van een serie is dat niet echt gewenst. 

 

Voor programma's , kijken vanaf begin, kunnen we de start zien en dan stopt de film of serie er halverwege mee.

 

Deze situatie geldt zowel voor de interactieve tv beneden als boven, beide bekabeld aangesloten direct op de experia 10.

 

De interactieve tv kastjes hebben we al vanaf begin , zijn deze verouderd en op?

 

Zien graag een oplossing voor deze uitdaging.

 

Alvast dank

 

Hilda de Jong

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

 

Welk type ontvanger heeft u? Wellicht kunt u ze omruilen via deze tool. https://www.kpn.com/service/televisie/servicetool-apparatuur-wissel.htm#/0006


Hi @Hildadejong, wat flauw dat het op het moment zo lastig gaat met het terugkijken via de gids en opgenomen programma's :slight_frown:

Is het gelukt om de ontvangers om te ruilen via de link van @Joep1965? En zo ja, zijn de problemen daarmee verdwenen?

Als je nog steeds problemen ervaart, zou je me dan kunnen vertellen of dit bij specifieke zenders of programma's gebeurt of dat het volstrekt willekeurig is? En of de programma's op het zelfde moment beginnen en stoppen als je via iTV online kijkt? Hoor het graag!


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen verdere hulp nodig hebt. Anders hoor ik het graag!