Skip to main content

Hier hetzelfde probleem. Ik heb meerdere serie opnames gepland. Nu al voor de zoveelste keer Bellator aan het kijken op Spike. Zo’n opname duurt meer dan twee uur en dan ben je aan het kijken en staat de laatste partij er niet helemaal of helemaal niet op. Heel erg irritant. Twee uur kijken en dan de hoofdpartij missen. Jammer dat KPN zich verschuilt achter de zenders. Vraag me af of dit correct is. Ik ga binnenkort contact opnemen want voor alle services moet worden betaald. Als consument verwacht ik dat ik krijg waar ik voor betaal. Is er een oplossing KPN en een andere dan je moet het programma  erna ook even opnemen. Wat ook vaak gebeurd, zelfs op NPO 1 is dat je iets terug wilt kijken en de tijden ook niet kloppen. Dat betekend dan weer een lange tijd spoelen om het juiste programma te vinden. Best irritant. Ik hoor graag een goede oplossing. 
 

mvg. 
 

Olaf

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

Hoi @Olaf R . Welkom op het forum.

Ik vrees dat mijn antwoord weinig zal verschillen van die van de moderator in het oorspronkelijke topic. We zijn afhankelijk van wat de leverancier van het tv signaal ons toestuurt.  Als je merkt dat het consequent bij bepaalde programma's misgaat kan ik dit wel namens jou aankaarten. 


Beste Erwin, de laatste keren overkomt dit me de hele tijd op Spike met de uitzendingen van Bellator. Very annoying! Twee uur kijken om erachter te komen dat de hoofdpartij er net niet of zelfs helemaal niet opstaat. Wat mij betreft zeker aankaarten!


Kun jij je profiel aanvullen en mij een seintje geven? Ze zullen ook om 2 praktijkvoorbeelden gaan vragen.

Kun je de 2 laatste uitzendingen (tijdstip) waarbij het is misgegaan hier melden?