Skip to main content

Ik kan dit probleem nergens terug vinden daarom hierbij mijn vraag: Als ik een programma (live of on demand) pauzeer dan lukt dat wel maar soms springt hij na een paar seconden weer van pauze af. Dat heb ik nu al een hele tijd en het begint te irriteren. Dan sta ik op en dan moet ik steeds weer terug lopen om hem weer op pauze te zetten. Hoe kan ik dit oplossen? 

(Terug naar fabrieksinstellingen werkt niet)

Beste @Polleke1990 

Wat vervelend dat het pauzeren niet goed functioneert, welke TV ontvanger (merk)  heb je van KPN?


Het is een Arris.. kan dat kloppen? 


Het is een Arris.. kan dat kloppen? 

@Polleke1990 is het een Arris 2952 v2, of een Arris 5202? (4K) Dat staat op de onderkant van de ontvanger. 😉


Het is een Arris VIP2952


Terug naar fabrieksinstellingen werkt niet

Heb je met de reset BEIDE opties op Ja gezet, dus ook software vernieuwen?

Verder: zet de ontvanger eens minimaal een halve minuut uit met de schakelaar aan de achterkant.


Ja beide opties op ja gezet, ik ben al heel lang klant bij KPN en ik weet inmiddels dat bij alle problemen je de software moet vernieuwen. 

Ik zal de ontvanger 30 seconden uit zetten, hopelijk werkt dat. 


Hallo Peter,

Is dit een bekend probleem dat met nieuwe software is opgelost of een Try. 

Ik heb het probleem ook met de 2952. Ik verwachte dus dat Dennis met een oplossing zou komen en heb meteen het topic gemarkeerd om gesignaleerd te worden.

Ik dacht altijd dat het aan de afstandbediening lag, die er leuk uitziet maar volgens my technisch echt waardeloos is.( Zie hiervoor de wdr berichten met het boek). Dus ik heb er nooit zoveel aandacht aan besteed?). Ik heb begrepen dat jij de KPN afstandbediening  niet gebruikt met jouw nieuwe Samsung TV.

Dus ik ben benieuwd of het echt is opgelost. Niet dat het mij echt hindert, maar iedereen mag dit anders ervaren. 


Ik heb ‘t echt heel af en toe met de 2952 ook. Nogmaals de pauze knop indrukken en dan blijft ie er wel op staan. Meestal is dat hier niet nodig.

Laatst moest ik de ontvanger rigoureus herstellen. Dus eerst een paar minuten uit gezet, en daarna gereset met software en fabrieksinstellingen. Op dit moment werkt het naar verwachting.


Dag @Polleke1990. Van harte welkom hier. Dat lijkt me best irritant. Ik lees dat het resetten van je tv-ontvanger het probleem niet oplost. Heb je een of meerdere tv-ontvanger(s)? En speelt het probleem dan op beide? Zou je verder je profiel aan kunnen vullen met het serienummer van je tv-ontvanger, je postcode/huisnummer, klantnummer en de naam van de contracthouder? Geef me een seintje als je dit hebt gedaan.


Hallo @Polleke1990. Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Is het probleem inmiddels (via een andere weg) opgelost? Als ik je nog ergens bij kan helpen, laat het dan gerust weten. 


Reageer