Skip to main content

Wij kijken elke dag Nederland in Beweging van de vorige dag terug. Sinds enkele dagen lukt dat via de gids niet meer elke dag. Onregelmatig verschijnt dan het groene pijltje ook niet meer in de Gids. Dat geldt voor de uitzendingen van zowel Ned. 1 als Ned. 2. Ik heb 2 tv-boxjes in mijn woning en op beide zie ik hetzelfde. Ik vermoed dat er nog meer programma's zijn die plots niet meer terug te kijken zijn, maar die mis ik niet.

Wat is hier aan de hand?

Hoi @JosdD, welkom op onze community! Wat terug te kijken is via de gids wordt beheerd door de zenders zelf. Je zou er wel voor kunnen kiezen de programma's op te nemen. Zo kun je ze alsnog kijken!


Dank voor het meedenken. Opnemen kan natuurlijk maar dat is een work-around. Als het goed is, is er inmiddels een melding van gemaakt naar de organisatie die dit aanstuurt, dus ik wacht op de echte oplossing. 


W.b. Nederland in beweging is een fout(je) in de gids. Bij andere providers namelijk wel terug te kijken.

In ander topic over ditzelfde:

Jeroen van KPN schrijft: Hallo allen die dit probleem hebben gemeld. We gaan er achteraan om dit probleem te verhelpen en er weer genoten kan worden van Nederland in Beweging. 

Voorlopig zou je het kunnen terugkijken in de opname-uitloop van het programma ervoor of…

Via NPO/START (zonder abonnement)

https://npo.nl/start/serie/nederland-in-beweging 

Heb je opnemen (dat zal toch wel met 2 ontvangers, tenzij bij Alles in één Instap) kun je het als serie inplannen.


ah scherp @PeterG!


Reageer